Večji naj prevzame del bremena trka z manjšim

Test združljivosti za bolj enakovredno varnost v različno velikih avtomobilih.

Objavljeno
07. junij 2020 14.00
Posodobljeno
08. junij 2020 14.40
Euro NCAP po 23 letih spreminja način izvedbe čelnega trka s prekrivanjem. Po novem bodo presojali tudi učinke testiranega vozila na vozilo, s katerim se zaleti. FOTO: Euro NCAP
Zgodovina preizkušanja avtomobilov v okviru evropskega konzorcija Euro NCAP je dolga. Zaradi njihovih testov in ocen se je izboljšala varnost potnikov v avtomobilu, postopoma so se usmerili širše, v preprečitev posledic trčenja s pešcem ali kolesarjem. Letos po dveh letih uvajajo nekatere še ostrejše zahteve, med njimi je presoja, kakšne so posledice ne le za vozilo, ki se zaleti, ampak tudi za avtomobil, v katerega je trčilo.Kot pravijo pri konzorciju, so čelni trki v prometnih nesrečah tisti, pri katerih je največ hudih poškodb in smrtnih primerov, in morda najpomembnejšo spremembo v protokolu celotnega testa so pripravili ...