Volkswagnovo leto v Sloveniji

Porsche Slovenija bo imel 32-odstotni tržni delež.
Fotografija: Poslovalnica in salon podjetja Porsche Ljubljana na Brnčičevi ulici. FOTO: Jure Eržen
Odpri galerijo
Poslovalnica in salon podjetja Porsche Ljubljana na Brnčičevi ulici. FOTO: Jure Eržen

Kot so novinarskem srečanju pred koncem leta povedali pri Porsche Slovenija, bodo v letošnjem letu s svojimi avtomobilskim znamkami (Volkswagen, Audi, Seat in Škoda), ustvarili prodajo 25 tisoč avtomobilov, s čimer bodo imeli 32-odstotni tržni delež. Kot so dejali, so imeli veliko dela, tudi težav, predvsem z izmero modelov po novih emisijskih standardih WLTP, kar je v nekaterih primerih pomenilo zamude dobav, te pa bodo v nekaterih primerih prisotne še tudi v prihodnjem letu. Sicer naj bi po njihovih izračunih celoletna prodaja v Sloveniji v letu 2018 uradno znašala med 71 in 72 tisoč avtomobili, od česar da jih gre 30 odstotkov v izvoz, realna rast pa da bo 6-odstotna.

Čeprav se trg umirja, pa so glede prihodnjega leta zmerni optimisti. Koncern bo prihodnje leto v Sloveniji pri znamkah predstavil različne novosti, vedno več pa bo tudi novosti na področju baterijskih električnih modelov in priključnih hibridov, začenši na pomlad z audijem SUV e-tron, pri čemer se bodo intenzivno ukvarjali tudi s pripravo ustrezne infrastrukture.

Komentarji: