Začetnik športnih terencev z novo podobo

Na pogled je še vedno jasno, da gre za juka, vendar je z bolj mišičastimi linijami postal (preveč?) podoben konkurentom.

Objavljeno
19. december 2019 11.40
Posodobljeno
19. december 2019 12.08
Nissan juke je šele po desetih letih dočakal večjo prenovo. FOTO: Aljaž Vrabec
A. V.
A. V.
Nissan juke je nastal kot nišni avtomobil, a deset let kasneje je njegov razred športnih terencev najpomembnejši. Bil je takšna uspešnica, da se je prva generacija na trgu obdržala vse od leta 2009.

Prvi kilometri: Mali križanec je odrastel


image
V dolžino meri 4,21 metra, v širino 1,8 metra in v višino 1,59 metra. FOTO: Aljaž Vrabec


Večji prtljažni prostor


image
Zadnja vrata premorejo posebno odpiranje. FOTO: Aljaž Vrabec
Na pogled je še vedno takoj jasno, da gre za juka, vendar je z bolj mišičastimi linijami postal (preveč?) podoben konkurenčnim športnim terencem. Marsikdo bi raje videl, da bi juke ostal bolj samosvoj, a je tudi res, da lahko kupci izbirajo med enajstimi barvami karoserije in tremi barvami strehe, zato je dovolj možnosti za vzbujanje pozornosti. Novosti so tudi v notranjosti. Prevladujejo mehki materiali, osrednji zaslon je više, sedenje pa niže kot doslej.

V dolžino meri 4,21 metra, v širino 1,8 metra in v višino 1,59 metra. Večja širina se pozna na sprednjih sedežih, dolžina pa pri prostoru za kolena potnikov na zadnjih sedežih (+5,8 cm) in v prtljažniku s 422 litri, kar je za 20 odstotkov več kot pri predhodniku.

image
Notranjost je pregledna, materiali pa prijetni na otip. FOTO: Aljaž Vrabec

 

Precej varnostne opreme


Skladno s sodobnostjo ima juke številne varnostne pripomočke. To so sistem zaviranja v sili ter prepoznavanje pešcev in kolesarjev, inteligentno prilagajanje hitrosti, prepoznavanje prometnih znakov, inteligentno posredovanje pri menjavi pasu, opozarjanje na promet za vozilom ter funkcijo nadzora mrtvih kotov, ki je prvič vgrajen v katerokoli Nissanovo vozilo.

Na voljo je napredna tehnologija ProPILOT. Gre za elektronsko krmiljenje, pospeševanje in zaviranje. Deluje na avtocesti in pri vožnji po enem pasu, saj pospešuje in upočasnjuje namesto voznika, zraven pa ohranja ustrezno varnostno razdaljo in hitrost.

image
Na voljo so številne barvne kombinacije. FOTO: Aljaž Vrabec

 

Zgolj en motor


image
V prtljažniku je zdaj prostora za 422 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec
Uradna prodaja se v Sloveniji prične 23. decembra letos. Sprva je na prodaj le 1,0-litrski turbo bencinski trivaljnik z največjo močjo 86 kW (117 KM).

Motor je povezan s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim (samodejnim) menjalnikom, v vsakem primeru pa je pogon le na sprednji kolesi.

Začetna cena je 17.550 evrov, najbolje opremljen juke s samodejnim menjalnikom pa stane 24.740 evrov.