Zmore veliko, toda najraje ima urejene poti

Kar 32 alinej dodatne opreme za 37 tisočakov. Mercedes-Benz GLC je namenjen le redkim srečnežem.
Fotografija: Pod pokrovom je poglavar dvolitrski turbodizelski štirivaljni motor s 180 kW (244 konjskimi močmi). FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Pod pokrovom je poglavar dvolitrski turbodizelski štirivaljni motor s 180 kW (244 konjskimi močmi). FOTO: Aljaž Vrabec

Na prvi pogled ni dosti drugačen od predhodnika, vendar je pomladitev dovolj očitna, da mercedes GLC s svojo podobo privablja poglede. Dizelski motor navduši tudi voznika, a kaj, ko cena jasno določa, da je ta avtomobil namenjen le redkim srečnežem.



Slovenski oblikovalec Robert Leš­nik ve, kaj dela. Ko je prišel k Mercedes-Benzu, ni vsega postavljal na glavo, ampak je razumel, da mora vsak avtomobil ohranjati znamenito zapuščino. Terenski model GLC je zato takoj opazen na cesti, vendar ne s pretiranimi dizajnerskimi elementi, temveč z eleganco, še posebno v tej črni barvi.

Testni GLC je razvajal z udobjem zaradi izrednega nabora dodatne opreme. FOTO: Aljaž Vrabec
Testni GLC je razvajal z udobjem zaradi izrednega nabora dodatne opreme. FOTO: Aljaž Vrabec


Ampak pravo vrednost tega avtomobila spozna šele voznik, ki opazi prestiž, takoj ko vstopi. Masiven volan, udobni sedeži, pregledna armaturna plošča in vrhunski materiali so razlog za odlično počutje od prvega trenutka naprej, kar se nadaljuje z vsakim prevoženim metrom. Nemalokrat se v športnih terencih čuti zajetna masa, vendar ne v GLC. Ta avtomobil je na cesti kot na tračnicah, vsak premik volana vpliva nanj natanko tako, kot si zamisli voznik, udobje pa hvalijo tudi sopotniki.

Veliko pove že cena; osnovni GLC 300d stane 54.410 evrov, cena testnega primerka pa je 91.849,36 evra. FOTO: Aljaž Vrabec
Veliko pove že cena; osnovni GLC 300d stane 54.410 evrov, cena testnega primerka pa je 91.849,36 evra. FOTO: Aljaž Vrabec


Pod pokrovom je poglavar dvolitrski turbodizelski štirivaljni motor s 180 kW (244 konjskimi moč­mi), kar je dovolj za vse naloge, ki jih naložite 4,7 metra dolgemu vozilu. Moč razporeja devetstopenjski samodejni menjalnik (nikoli ne zamuja), končno hitrost doseže pri 231 kilometrih na uro, stotico doseže v 6,5 sekunde, poraba goriva se giblje okoli osmih litrov na sto prevoženih kilometrov. GLC se s štirikolesnim pogonom odlično znajde tudi na zahtevnejšem terenu (na voljo je terenski paket), a vseeno je to avtomobil bolj za urejene poti, saj je preveč eleganten, da bi ga gnali po blatu, kamenju in med vejami.

Delovno okolje je logično oblikovano, prevladujejo vrhunski materiali. FOTO: Boštjan Okorn
Delovno okolje je logično oblikovano, prevladujejo vrhunski materiali. FOTO: Boštjan Okorn


GLC nima širokega zaslona, ampak samo osrednjo tablico. Sistem je pregleden in uporaben, še naprej pa me moti, da na volanu ni gumbov za izbiro radijske postaje ali pesmi (poleg gumbov za glasnost). Nastavljanje postaj je mogoče z gumbom, občutljivim na dotik, a pred tem je treba v meniju določiti, da boste brskali po radijskih postajah, saj isti gumb ob drugačni izbiri omogoča še druge možnosti.

V prtljažniku je obilo prostora. FOTO: Boštjan Okorn
V prtljažniku je obilo prostora. FOTO: Boštjan Okorn


Testni GLC je razvajal z udobjem tudi zaradi izrednega nabora dodat­ne opreme. Veliko pove že cena; osnovni GLC 300d stane 54.410 evrov, cena testnega primerka pa je 91.849,36 evra. In kaj je notri, da je razlika tako zajetna? Panoramsko strešno okno; kamera za snemanje okolice, ki predvaja sliko na zaslonu; 50,8-centimetrska (20-palčna) platišča s petimi dvojnimi prečkami; žarometi s prilagodljivimi LED-diodami; paket za parkiranje s 360-stopinjsko kamero; zračno vzmetenje … Vsega skupaj je kar za 32 alinej dodatne opreme.

Tudi zadaj sedijo potniki brez težav. FOTO: Boštjan Okorn
Tudi zadaj sedijo potniki brez težav. FOTO: Boštjan Okorn

Komentarji: