Električni BMW-ji na slovenskem trgu od marca

Samostojna znamka BMW i s tremi premijskimi modeli za trajnostno mobilnost.

Objavljeno
19. januar 2015 18.05
G. P., Na kolesih
G. P., Na kolesih
Julija lani, ko smo prvič vozili in predstavili prvega električnega BMW i3, smo razočarano zapisali, da niti približno še ni znano, kdaj bo zapeljal tudi na naš trg ... Zdaj pa so pri BMW Group Slovenija napovedali začetek prodaje letošnjega marca.

Gre za uvedbo samostojne znamke BMW i, to se pravi znamke električnih in hibridnih vozil, tudi v Sloveniji. Dejansko gre za novo blagovno znamko, ki bo živela bolj ali manj samostojno življenje in se usmerila k trajnostni mobilnosti in tudi prav taki proizvodnji; v celotnem proizvodnem ciklu i3, na primer, že zdaj uporabljajo zgolj obnovljive vire energije.

Uradni agent BMW i bo razstavni salon v Ljubljani odprl letošnjega marca. Slovenskim kupcem bodo na voljo električni BMW i3, i3 REX s podaljšanim dosegom in kupejevski priključni hibrid BMW i8, po katerem je, kljub ne prav nizki ceni (v Sloveniji ga boste lahko kupili za 136.800 evrov), na globalni ravni veliko povpraševanje.

A tudi manjši in splošnejši uporabi namenjena i3 in i3 REX segata v premijski razred (za prvega boste odšteli 36.550 in za drugega 41.200 evrov). Potniška celica štiri metre dolgega vozila je izdelana iz plastične mase, okrepljene z ogljikovimi vlakni (CFRP), pogonski sklop, visokonapetostna baterija in šasija pa so vpeti v aluminijasti modul. Tako ob le 50 kg težkem elektromotorju in 250 kg težki litij-ionski bateriji i3 tehta celo nekaj manj kot 1200 kg. V voznem režimu comfort lahko prevozi od 130 do 160 km. BMW i3 REX ima še dvovaljni 650-kubični bencinski motor za povečanje dosega (24 kW/34 KM); v tem primeru se doseg vožnje poveča do 300 kilometrov.