Preizkusili smo: Mazda CX-3 G120 revolution

Veliko sloga in užitkov, manj uporabnosti

Objavljeno
06. maj 2016 13.44
Matjaž Ropret
Matjaž Ropret

Gneča med malimi mestnimi terenci je velika in se samo še povečuje, težko je izstopati. Mazdi CX-3 to uspeva, saj ima morda najbolj dinamično pojavo v tem razredu. Če vozne lastnosti nekako sledijo temu imidžu, pa uporabnost trpi. Ni vsem všeč zašiljen in dolg motorni pokrov niti valovita stranska linija. Meni je oboje, a okusi so različni. Težko pa je zanikati, da so se Mazdini oblikovalci trudili najti pojavo, ki izstopa, ki vzbuja čustva, ki je brezkompromisno osredotočena na videz. Tako je tudi v notran­josti z nekaterimi detajli (vratne kljuke, okrogle reže za prezračevanje), rdečimi šivi in splošno razgibanostjo. V tem razredu so resda redki dolgočasni izdelki, a CX-3 je vseeno v vrhu, ko gre za počutje v notranjosti. Spredaj je tudi prostora dovolj, sredinski greben ni preširok in sedeža sta šport­no udobna. Slabše je zadaj, kjer je manj prostorno kot v katerem od tekmecev, na misel denimo prideta peugeot 2008 in škoda yeti, ki pa sta oblikovno seveda precej manj športna. Podobno je s prtljažnikom. Lepo je obdelan, ima uporabno dvojno dno, a je tudi z njim vred dokaj majhen. Dolžine še je nekaj, zato pa manjka višine. CX-3 najbrž ne bo prva izbira za družine.

V bencinski različici s sprednjim pogonom (štirikolesni je na voljo samo pri močnejšem motorju) mali Mazdin SUV ni ne dirkač ne terenec, ponuja pa nekaj dinamičnosti. Nagibanja karoserije je manj, kot bi pričakovali glede na njeno višino. Dvolitrski motor z močjo 88 kW je pri nižjih vrtljajih, še posebno pri pospeševanju z mesta, bolj anemičen. Pozneje se zmerno razživi, je dokaj prožen in ne pretirano glasen. Glede na zmogljivosti je tudi poraba goriva s približno sedmimi litri spodobna. Omenim naj še sodoben in uporaben infozabavni sistem s priročnim upravljanjem z okroglim gumbom med voznikom in sovoznikom. Škoda le, da niti v najvišjem paketu opreme ni vključena navigacija.