Francoska znamenitost po stavki znova odprla svoja dvigala

Stolp iz konca 19. stoletja, ki je lani sprejel več kot šest milijonov obiskovalcev, je v preteklosti že izkusil več stavk svojega 300-članskega osebja.

Objavljeno
03. avgust 2018 14.49
Posodobljeno
03. avgust 2018 15.04
Eifflov stolp je ponovno odprt. FOTO: Reuters
STA
STA
Osebje, ki sprejema obiskovalce Eifflovega stolpa, se je danes dogovorilo z vodstvom glede nove ureditve razporeditve dvigal med obiskovalci in s tem končalo stavko. Ena največjih svetovnih turističnih znamenitosti, ki je bila zaprta od srede popoldne, je tako danes ponovno odprla svoja dvigala za vse željne razgledov na Pariz in okolico.

Razlog za stavko je bil nov sistem dostopa do stolpa za obiskovalce, ki po oceni delavcev ustvarja »pošastno« dolge čakalne vrste.

Upravljavec Eifflovega stolpa je v začetku julija uvedel nov sistem za obiskovalce, po katerem je na dan 50 odstotkov vstopnic rezerviranih za vnaprejšnji nakup oziroma rezervacijo prek spleta. Prej je bilo v ta namen rezerviranih le 20 odstotkov vstopnic.
Za različne tipe obiskovalcev so rezervirali tudi različna dvigala, kar je ustvarjalo dolge vrste.

V času manjšega obiska obiskovalcev z vnaprej rezerviranimi vstopnicami, kot sta zgodnji popoldan in večer, so njim namenjena dvigala včasih na pol prazna, drugi obiskovalci pa so na dvigala čakali tudi do tri ure. V času velikega obiska pa lahko tudi tisti, ki so vstopnico kupili vnaprej in za točno določeno uro, naletijo na dolge vrste.



Težava po besedah sindikata ni vnaprejšnja prodaja večjega dela vstopnic, pač pa delitev dvigal. Vodstvo je sedaj popustilo sindikatu, od prihodnjega tedna pa bodo testirali nov način dostopa do dvigal. Vsi obiskovalci bodo lahko čakali pred katerimkoli dvigalom.

Sedaj morajo zagotoviti, da bodo spoštovali ure, za katere veljajo rezervirane vstopnice. V prihodnje pa nameravajo še povečati obseg vstopnic, ki jih bodo prodali vnaprej, da bi še zmanjšali čakanje pred dvigali.

Stolp iz konca 19. stoletja, ki je lani sprejel več kot šest milijonov obiskovalcev, je v preteklosti že izkusil več stavk svojega 300-članskega osebja. Razlogi so bili različni, od žeparjev do vzdrževalnih del.