Kako so dejavnosti z mulci postale pomembne za turistični razvoj

V Sloveniji je družinski turizem omejen na ponudnike, ki so prepoznali potencial.

Objavljeno
23. oktober 2019 06.00
Posodobljeno
23. oktober 2019 06.00
Kranjska Gora je že tradicionalno zimska destinacija za družine, vse več obiskovalcev pa ima tudi poleti. FOTO: Roman Šipić
Družinski turizem je segment, za katerega je Tripadvisor pred začetkom letošnjega leta ugotavljal več kot dvestoodstotno globalno rast. Tudi v Sloveniji ima velik potencial, navsezadnje vključuje generacijo ljudi, ki so zaposleni, privrženi aktivnemu in zdravemu načinu življenja, imajo radi nekoliko drugačna doživetja in razmeroma veliko kupno moč. Torej potrošnike, ki jim je smiselno na subtilen način sugerirati ponudbo, kakor ugotavlja Uroš Grilc iz zavoda Škrateljc.»Družine sodijo med najpomembnejše turistične potrošnike, saj je pri njih čas pomembna kategorija. Ko si ga vzamejo, koristijo širšo paleto turistične ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.