Konec golote v Playboyu

Pri svetovno znani reviji so ugotovili, da so fotografije golih teles v času interneta preprosto »passé«.

Objavljeno
13. oktober 2015 11.53
reut*SIMPSON
S. P., Delo.si, STA
S. P., Delo.si, STA
New York, Los Angeles − Kultna revija za odrasle Playboy, ki izhaja od leta 1953, njeno prvo naslovnico pa je krasila vroča fotografija Marilyn Monroe, po novem ne bo več objavljala fotografij golih žensk. Od marca prihodnje leto bodo v prenovljeni tiskani izdaji Playboya le še fotografije oblečenih žensk, resda v provokativnih pozah, a razlika bo očitna.

Odločitev za ta zgodovinski korak sta septembra v dvorcu Playboy Mansion sprejela urednik revije in njen »oče« Hugh Hefner, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Kot je za revijo New York Times pojasnil izvršni direktor Playboya Scott Flanders, so ugotovili, da so fotografije golih teles v času interneta preprosto »passé«.

Od 5,6 milijona prodanih izvodov na 800.000

Dandanes so ljudje le en klik stran od zastonj pornografije v vseh mogočih oblikah in na tem razpotju je objavljanje golih fotografij v reviji postalo zastarelo, je še nadaljeval.

Kot dodaja AFP, gre vsekakor za izredno potezo revije, ki je pred desetletji prav s svojimi fotografijami žensk »au naturel« rušila tabuje. A prodaja Playboya že desetletja upada, s 5,6 milijona izvodov leta 1975 je padla na okoli 800.000.

Zaradi pritiskov facebooka, twitterja in instagrama je Playboy v preteklosti sicer že prilagodil nekatere svoje vsebine, a tako velikega koraka doslej še ni naredil.

Kot je pojasnil Flanders, je zdaj odločilno vprašanje, s katerim so soočeni, to: »Če odstraniš goloto, kaj sploh še ostane?«