Polet O2: Vadba po vadbi za kurjenje maščobe

Zakaj si je pametno po opravljeni vadbi ali pretečenimi kilometri vzeti še nekaj minut za visoko intenzivno vadbo?

Objavljeno
09. maj 2016 13.57
Luka Štucin
Luka Štucin
Seveda ne gre za dolgotrajno vadbo, temveč le za nekaj minut, ki bi jih sicer pokurili med raztezanjem telesa, ki bo tokrat časovno krajše.

Vadba po vadbi je izjemno orodje za tekača ali kolesarja, ki želi izgubiti kilograme. Atletski trenerji pogosto na koncu treningov uporabljajo t.i. "finišerje", ki so sestavljeni v kratke in intenzivne intervale.

Zakaj? Allie Burdick, ameriška osebna trenerka in ustanoviteljica podjetja VitaTrain4Life razlaga: "Kalorije izgubljamo in kurimo tudi po vadbi, z intenzivnim dihanjem. Temu pravimo 'afterburn', ki pa ga lahko z intenzivno vajo še podaljšamo." Na kratko, če boste v vadbo spravili še visoko intenzivni zaključek bo vaš metabolizem poskrbel, da boste še nekaj časa izgubljali kalorije, nekaj kar po končanem teku samem ne bi dobili.

Demonstracijo in opis vadbe po vadbi si oglejte in preberite na tej povezavi spletne strani Polet.si!