S kolesom več kot 280 kilometrov na uro

Britanec Neil Campbell je postavil nov rekord vožnje s kolesom, ki ga je pritrdil na zadnji del porscheja.
Fotografija: Kot svoj naslednji podvig si je Neil Campbell v prihodnjem letu na slani ravnici Bonneville v Utahu zadal preseči 354 kilometrov na uro. Fotografija je simbolična. FOTO: Primož Jurman
Odpri galerijo
Kot svoj naslednji podvig si je Neil Campbell v prihodnjem letu na slani ravnici Bonneville v Utahu zadal preseči 354 kilometrov na uro. Fotografija je simbolična. FOTO: Primož Jurman

Petinštiridesetletni britanski arhitekt Neil Campbell je postavil nov hitrostni rekord vožnje s kolesom, ko je s podolgovatim kolesom, pritrjenim na konec porscheja, dosegel hitrost 280 kilometrov na uro. Prejšnji rekord, ki ga je leta 1995 postavil Nizozemec, je popravil za približno 12 kilometrov na uro (268.83 km/h).

Uspeh mu je uspel v soboto na 3200 metrov dolgi letalski stezi Elvington v Severnem Yorkshiru, poroča Guardian. Ob dosežku je novopečeni rekorder dejal, da je »presrečen in olajšan. Delo moje ekipe je bilo fenomenalno«.

Campbella, sicer prebivalca Little Horkesleyja v Essexu, je na kolesu, vrednem 16.500 evrov, po stezi nekaj časa vlekel porsche cayenne. Ta je imel na zadnjem delu velik pritrdilen del, ki je pozitivno vplival na Campbellovo aerodinamiko. Čeprav je ta del zmanjšal najvišjo hitrost avtomobila, je zmanjšal uporni veter.


 

V prihodnje želi doseči 354 kilometrov na uro


Predpriprave so potekale že v petek, vendar jim je takrat nagajalo vreme, saj jim ni omogočalo podreti rekorda. V soboto je bil Campbell namreč za 32 kilometrov na uro prepočasen. Mu je pa veter v hrbet pomagal v soboto, ko se je veselil novega rekorda.

Zaradi velikanske želje, da bi podrl rekord, pred koncem letališča ni uporabil padala, ki bi mu pomagalo zavirati. Vseeno pa je nosil zaščitno obleko iz kengurujeve kože, ki se v primeru trka napihne.

Kot svoj naslednji podvig si je v prihodnjem letu na slani ravnici Bonneville v Utahu zadal preseči 354 kilometrov na uro.

Ob razkritju načrtov je še povedal, da je to »petletni program, rekord pa je le vrhunec enega dela programa. Sedaj so nas omejevale finance, v prihodnje pa si želimo, da bi se lahko odpravili na daljše testne proge v Bonneville«.

Preberite še:

Komentarji: