»Če želiš biti uspešen v našem poslu, moraš prodreti na ameriški trg«

Z izraelskim podjetnikom Davidom Kostmanom o vodenju platforme za sožitno oglaševanje Outbrain, o verigi restavracij s humusom, o izraelskem gospodarskem čudežu ...

Objavljeno
07. februar 2020 06.00
Posodobljeno
07. februar 2020 11.17
David Kostman 24.1.2020 Ljubljana Slovenija [David Kostman,Ljubljana,Slovenija] Foto Joze Suhadolnik
David Kostman je človek s podjetniško žilico. Lastnik verige restavracij s humusom – a to je zgolj postranski posel. Pred zadnjo finančno krizo je delal v banki Lehman Brothers, trenutno pa zaseda visoke položaje v treh podjetjih, ki se ukvarjajo z digitalno tehnologijo in katerih vrednost presega milijardo dolarjev (tehnološki samorogi, ang. unicorn): NICE, IronSuorce in Outbrain.Slednje je eden globalnih liderjev za sožitno oglaševanje – način, kako se komercialne vsebine na spletnih straneh nevsiljivo, vendar kljub temu transparentno zlijejo z novinarsko vsebino. Z njim sodelujejo tako največji svetovni mediji, od Guardiana ...