Vzgoja za človečnost

Moja prva misel je, da ne zavidam tistim – kdor koli že bodo –, ki bodo pisali belo knjigo o vzgoji in izobraževanju v Sloveniji.

Objavljeno
01. februar 2020 06.00
Posodobljeno
01. februar 2020 06.00
Velika večina učiteljev prinaša v šolo svojo človečnost in jo deli z učenci in dijaki, ne glede na (ne)napisana pravila delovanja šole. FOTO: Reuters
Anica Mikuš Kos
Anica Mikuš Kos
V času eksponencialno rastočih odkritij in sprememb je ob vseh vedah in matematičnih modelih predvidevanja razvoja človeškega rodu in družbenega razvoja v prihodnosti težko slediti spremembam, kaj šele predvidevati, kaj se bo dogajalo in kdaj. In ko pripravljaš mladi rod na prihodnost, bi še kako potreboval čim več čim bolj točnih in zanesljivih podatkov. Če pišeš razvojno vizijo ali strategijo tehnološkega razvoja, je lažje prilagoditi strategijo nepredvidenim spremembam, škoda je manjša.Ko pa gre za sistem šolstva, je snov, katere razvoj uravnavamo – to so človek in njegova duša in razum –, mnogo bolj odporna za ...