Faggioli najhitrejši v Ilirski Bistrici

Dirkač iz Firenc z novim rekordom proge že šestič zmagal na GHD Petrol IB.

Objavljeno
03. september 2017 21.47
pavsic/faggioli
O. G.
O. G.

Ilirska Bistrica - Začelo se je z zapletom. Devetkratni evropski prvak v gorsko hitrostnem avtomobilizmu, Italijan Simone Faggioli, je pripeljal na predstartni položaj s premalo napolnjenimi pnevmatikami. Njegovi sodelavci soto na srečo zadnji hip opazili, ga vrnili v boks, ob vrnitvi na štart pa je v stiski s časom prekršil varnostna pravila. Tekmovalno razsodišče mu je zato naložilo denarno kazen, Faggioli pa se je na odzval z novim rekordom proge Il. Bistrica-Šembije (5,010 km) v času 1:59,558.

Faggioli (že doslej rekorder z 2:00,57 / 2016, leta 2014 pa je na progi z dvojno šikano namesto z zdajšnjo trojno že dosegel čas pod dvema minutama -1:59,65) je tako že s prvim nastopom tlakoval pot k svoji šesti zmagi na največji slovenski avtomobilistični prireditvi. Ker nihče od tekmecev ni protestiral zaradi prekrškov Faggiolija, ki je med drugim zaradi zamude štartal zunaj svoje skupine, kar bi ga lahko stalo tudi diskvalifikacije, je o končni zmagi v prestižni kategoriji avtomobilov formul in prototipov (K1) odločala druga vožnja sporeda.

Italijan iz Firenc je tudi v drugo dosegel čas pod dvema minutama (1:59,979) in tako zanesljivo vnaprej zaustavil na drugem mestu rojaka Christiana Merlija, ki je v že v prvi preizkušnji zaostal za zmagovalcem okroglo 1,4 sekunde. Še huje, dirkaču iz Trentina je na štartu ugasnilo vozilo in se mu ga v predpisanem času ni posrečilo vnovič vžgati. Dirkač iz Trentina je zato ostal brez rezultata, njegov »večni« tekmec pa je s tem še enkrat več, že desetič v karieri, postal evropski prvak v prestižni kategoriji 2.

 Glede na pravila Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) je imel Merli, ki je seveda ne glede na to ostal brez rezultata, še vedno možnost za pritožbo na Faggiolijev problematičen prvi nastop najpozneje pol ure po objavi neuradnih rezultatov. Očitno pa nikomur ni bilo do nadaljnjih zapletov in odlaganja končne odločitve na zadnjo dirko sezone EP 2017 v Buzetu (17. t. m.).

Najboljša slovenska voznika v tej kategoriji, Milan Bubnič (z Lancio Delta HF Int. ) in Vladimir Stankovič (Gibson RME 04), sta se zvrstila drug za drugim na 12. in 13. mestu. Tudi v kategoriji turnih avtomobilov (K2) je Avstrijec Erik Weber (Tessitore) zanesljivo zmagal in prvič v karieri požel naslov evropskega prvaka pred Slovakom Janom Milonom. Podrobni rezultati na spletnih straneh GHD Petrol Iilirska Bistrica 2017 in AŠ2005.