Po spektakularni nesreči Humar do petega naslova prvaka

Že na predzadnji dirki DP, reliju Croatia v Poreču, se je tokrat drugouvrščeni Idrijčan veselil laskave lovorike.

Objavljeno
01. oktober 2016 21.26
Aleks Humar
J. P.
J. P.

Poreč - Reli Croatia v Poreču in okolici je okronal slovenskega državnega prvaka. Že pred zadnjo preizkušnjo ob koncu meseca v domači Idriji je to petič doslej postal Aleks Humar (renault clio R3T), ki mu je zapiske bral Jaka Cevc. Posadka je sicer pred štartom relija preživela pravcato dramo, ki pa na njen nastop na dvanajstih hitrostnih preizkušnjah ni vplivala.

Z drugim mestom v slovenski konkurenci (generalno sta zaokrožila deseterico) sta Humar in Cevc potrdila lovoriko, saj sta zmagala na kar štirih od dosedanjih šestih letošnjih dirk. Zmage med Slovenci sta se veselila Rok Turk in Martina Nartnik (peugeot 208), skupno šesta, ki sta bila od državnih prvakov hitrejša za skoraj minuto in pol. Tretje mesto sta zasedla Darko Peljhan in Tina Lazar z mitsubishijem lancerjem devete evolucije. Nastopilo je enajst naših posadk, uvrščenih jih je bilo sedem.

Foto: Oktan Sport.


Reli, ki je štel tudi za evropski pokal FIA, se za Humarja ni dobro začel. Hitre, popeskane in drseče istrske ceste so mu zagodle že na zadnjem testiranju, ko je pred skokom izgubil nadzor nad dirkalnikovim zadkom in zrežiral spektakularno nesrečo, zaradi katere je Idrijčan sprva pomislil na odstop. Toda v servisu je ekipa vendarle zavihala rokave in z veliko mero požrtvovalnosti in iznajdljivosti clio zakrpala do te mere, da je bil spet vozen - resda precej slabše kot sicer, toda lepilni trak je vse ključne sestavne dele dobro držal skupaj.

Po previdnejšem začetku je Aleks dvigal ritem in se prebil na drugo mesto med slovenskimi posadkami: »Kakšna dirka, res prava vožnja iz pekla do nebes! Nesreča na 'shakedownu' je prišla povsem nepričakovano, čez tisti ovinek sva pred tem že trikrat enako peljala. Mislil sem, da je vsega konec in bo odločala zadnja dirka sezone. Po takšnem reliju se lahko zgolj zahvalim ekipi, ki je z veliko truda in znanja popravila dirkalnik in omogočila ta rezultat. Današnja dirka je najboljši pokazatelj, da je reli pravi ekipni šport.«

IZIDI

Generalno: 1. Majerčak-Vejačkova (Slk, ford fiesta R5) 1;54:57,1, 2. Šebalj-Sabol (Hrv, mitsubishi lancer evo 9) + 51,6, 3. Kovacs-Istovics (Mad, ford fiesta R5) 1:44,6, 4. Fogasy-Berendi (Mad, peugeot 208 R5 T16) 2:55,2, 5. Hideg-Kerek (Hrv, mitsubishi lancer evo 9) 2:57,2, 6. Turk-M. Nartnik (OPV, peugeot 208) 3:36,5, 10. A. Humar-Cevc (Slovenija avto, renault clio R3T) 4:59,0, 12. Peljhan-T. Lazar (DD R, mitsubishi lancer evo 9) 5:40,3, 14. G. Premrl-Brešer (Unikatoy Postojna, citroën DS3 R3T) 10:17,9, 16. Štucin-An. Mrak (Ajdovščina, škoda felicia kit car) 14:32,2, 17. Grossi-Kavčič (Topmotors, citroën AX GTi) 17:20,3, 29. Saksida-Malavašič (Modri dirkač, zastava yugo) 49:58,2; slovensko DP - generalno: 1. Turk-M. Nartnik 1;58:33,6, 2. A. Humar-Cevc 1:22,5, 3. Peljhan-T. Lazar 2:03,8, 4. G. Premrl-Brešer 6,41,4, 5. Štucin-An. Mrak 10:55,7, 6. Grossi-Kavčič 13:43,8, 7. Saksida-Malavašič 46:21,7.