Odločitev slaba za Ferrari, dobra za F1
Sporno prehitevanje na VN Avstrije le uvod v dolgo rivalstvo Verstappen-Leclerc?
Odpri galerijo
Dobre tri ure so komisarji dirke za VN Avstrije potrebovali, preden so sprejeli odločitev, ki ni bila pogodu zapriseženim navijačem Ferrarija, zato pa toliko bolj nevtralnim ljubiteljem dirkanja. Morebitna kazen zaradi trka ob prehitevanju Charlesa Leclerca bi namreč grdo skazila skoraj popolno predstavo Maxa Verstappna in vrgla slabo luč na formulo 1, ki se želi otresti očitkov, da je postala dolgočasna.
Seveda bi si tudi Leclerc za prikazano ob koncu tedna zaslužil prvo zmago v karieri, ki se mu je nesrečno izmuznila že na drugi dirki v Bahrajnu. Na avstrijskem Štajerskem je drugič dobil kvalifikacije in potem vodil od prvega do 68. kroga od 71. Toda njegov bolj izkušeni nizozemski vrstnik je na krilih morja navijačev v oranžni opravi naravnost blestel, potem ko je na štartu padel z drugega na sedmo mesto.
Prehitel je pet tekmecev pred seboj, in to na stezi, ne v boksih, ter pokazal razkošen talent, zaradi katerega ga mnogi vidijo kot bodočega serijskega šampiona. Na najboljši dirki sezone je pokazal najboljše dirkanje. Kar prav je, da je prav on končal niz osmih Mercedesovih zmag.
Pri Ferrariju se z odločitvijo, da je šlo za klasičen dirkaški incident, v katerem ni mogoče izločiti očitnega krivca, niso strinjali. »Še vedno mislimo, da je bila napačna odločitev, čeprav jo spoštujemo. Charles ni bil kriv, bil je izrinjen s steze,« je razmišljal novi šef moštva Mattia Binotto, ki tako kot Leclerc čaka prvo zmago.
Za pet minut se je zdelo, da jo je vendarle dočakal, a se je izkazalo, da je dokument, v katerem je pisalo, da je Verstappen kaznovan in je zaokrožil po družbenih omrežjih, lažen. Binotto je vseeno priznal, da je za F1 bolje, če dirkačem pustijo odprt boj. »Razumemo, da moramo iti naprej in razmišljati o navijačih. Zato kapo dol, Max, bil si fantastičen!«
Ferrari se ne bo pritožil, ima že slabo izkušnjo iz primera Sebastiana Vettla na dirki v Kanadi. Ampak takrat je Nemec storil napako, zapeljal na travo, potem pa zaprl pot zmagovalcu Lewisu Hamiltonu. Vseeno bi bilo bolje, če bi tudi takrat komisarji odločili, da je šlo za – dirkaški incident.
Povsem mogoče je, da bomo v prihodnosti dobili veliko rivalstvo med Verstappnom in Leclercom, med katerima se (še) ni zaiskrilo, četudi Monačan ni skrival razočaranja. »V dobrih odnosih sva. Charlesa poznam že dolgo, še iz časov v formuli 3, ko so bili takšni trki nekaj povsem običajnega. Odličen dirkač je in prepričan sem, da bo že v tej sezoni dočakal prvo zmago,« je 21-letnega vrstnika tolažil Verstappen: »Mislim, da je pred nama še 15, 20 let dirkanja. Kaj vse se bo še zgodilo!«
Pozitivno spoznanje iz Spielberga je tudi, da je Mercedes pokazal ranljivost, to je bila šele deveta dirka in razlika ni takšna, da se je ne bi dalo nadoknaditi. »Pa smo odkrili našo ahilovo tetivo. To je ohlajevanje motorja. V vročini enostavno nismo mogli biti konkurenčni,« je priznal vodja moštva Totto Wolff, ki si lahko obeta precej nižje temperature na naslednji dirki 14. t. m. v Silverstonu.
Seveda bi si tudi Leclerc za prikazano ob koncu tedna zaslužil prvo zmago v karieri, ki se mu je nesrečno izmuznila že na drugi dirki v Bahrajnu. Na avstrijskem Štajerskem je drugič dobil kvalifikacije in potem vodil od prvega do 68. kroga od 71. Toda njegov bolj izkušeni nizozemski vrstnik je na krilih morja navijačev v oranžni opravi naravnost blestel, potem ko je na štartu padel z drugega na sedmo mesto.
Prehitel je pet tekmecev pred seboj, in to na stezi, ne v boksih, ter pokazal razkošen talent, zaradi katerega ga mnogi vidijo kot bodočega serijskega šampiona. Na najboljši dirki sezone je pokazal najboljše dirkanje. Kar prav je, da je prav on končal niz osmih Mercedesovih zmag.
Brez pritožbe
Pri Ferrariju se z odločitvijo, da je šlo za klasičen dirkaški incident, v katerem ni mogoče izločiti očitnega krivca, niso strinjali. »Še vedno mislimo, da je bila napačna odločitev, čeprav jo spoštujemo. Charles ni bil kriv, bil je izrinjen s steze,« je razmišljal novi šef moštva Mattia Binotto, ki tako kot Leclerc čaka prvo zmago.
10
dirk je trajala nepremagljivost Mercedesa. Rekord z 11 še naprej drži McLaren iz leta 1988 (Prost, Senna).
dirk je trajala nepremagljivost Mercedesa. Rekord z 11 še naprej drži McLaren iz leta 1988 (Prost, Senna).
Za pet minut se je zdelo, da jo je vendarle dočakal, a se je izkazalo, da je dokument, v katerem je pisalo, da je Verstappen kaznovan in je zaokrožil po družbenih omrežjih, lažen. Binotto je vseeno priznal, da je za F1 bolje, če dirkačem pustijo odprt boj. »Razumemo, da moramo iti naprej in razmišljati o navijačih. Zato kapo dol, Max, bil si fantastičen!«
Ferrari se ne bo pritožil, ima že slabo izkušnjo iz primera Sebastiana Vettla na dirki v Kanadi. Ampak takrat je Nemec storil napako, zapeljal na travo, potem pa zaprl pot zmagovalcu Lewisu Hamiltonu. Vseeno bi bilo bolje, če bi tudi takrat komisarji odločili, da je šlo za – dirkaški incident.
»Leclerc bo zmagal že letos«
Povsem mogoče je, da bomo v prihodnosti dobili veliko rivalstvo med Verstappnom in Leclercom, med katerima se (še) ni zaiskrilo, četudi Monačan ni skrival razočaranja. »V dobrih odnosih sva. Charlesa poznam že dolgo, še iz časov v formuli 3, ko so bili takšni trki nekaj povsem običajnega. Odličen dirkač je in prepričan sem, da bo že v tej sezoni dočakal prvo zmago,« je 21-letnega vrstnika tolažil Verstappen: »Mislim, da je pred nama še 15, 20 let dirkanja. Kaj vse se bo še zgodilo!«
Pozitivno spoznanje iz Spielberga je tudi, da je Mercedes pokazal ranljivost, to je bila šele deveta dirka in razlika ni takšna, da se je ne bi dalo nadoknaditi. »Pa smo odkrili našo ahilovo tetivo. To je ohlajevanje motorja. V vročini enostavno nismo mogli biti konkurenčni,« je priznal vodja moštva Totto Wolff, ki si lahko obeta precej nižje temperature na naslednji dirki 14. t. m. v Silverstonu.