Tisoča dirka prava prelomnica za Ferrari?

Prvi trening v Šanghaju Sebastianu Vettlu, drugi Valtteriju Bottasu. Danes ob 8. uri kvalifikacije. Lewisa Hamiltona jubileji na zanimajo. Znamenita ravnina prednost za rdeče.
Fotografija: Sebastian Vettel čuti pritisk nadobudnega moštvenega kolega Charlesa Leclerca. FOTO: AFP
Odpri galerijo
Sebastian Vettel čuti pritisk nadobudnega moštvenega kolega Charlesa Leclerca. FOTO: AFP

Pri Ferrariju so si po odličnih zimskih testiranjih obetali povsem drugačen štart v sezono 2019. Tako v Melbournu kot Bahrajnu so jih zasenčili prvaki iz Mercedesa, morda pa bo tisoča dirka v svetovnem prvenstvu formule 1 prinesla zasuk v razmerju moči, kot ga že nekaj časa napovedujejo. Prva lastovka je že priletela, Sebastian Vettel je bil najhitrejši na prvem treningu pred VN Kitajske, ali bo ta prinesla pomlad, se bo pokazalo jutri, ko bo ob 8.10 po našem času na štartu sledi gum pustilo 20 dirkalnikov.

Če je bil v Avstraliji rdeči SF90 še zaspan, sta Charles Leclerc in Vettel imela v Bahrajnu najboljši štartni položaj, a sta ga zapravila, odlično izhodišče se jima obeta tudi na Kitajskem, kjer je bil Nemec na prvem treningu za dobri dve desetinki hitrejši od svetovnega prvaka Lewisa Hamiltona.



Vodilni v skupnem seštevku Valtteri Bottas je bil šele peti, a Finec je v drugo pokazal moč in bil od Vettla hitrejši za 27 tisočink. »Težko je najti prave nastavitve in ujeti ravnotežje v celotnem krogu. Ferrari je hitrejši na ravninah, mi pa v večini zavojev,« je razložil Bottas, ki ima po uvodnih dveh dirkah pred moštvenim kolegom iz Mercedesa Hamiltonom točko prednosti; 44:43).

Ferrari bo v vlogi favorita, v Bahrajnu je bil najhitrejši, samo okvara je novincu Leclercu preprečila prvo zmago v karieri. »Na treningu smo preizkušali nov elektronski nadzorni sistem, da se težava ne bi ponovila. Če bodo testiranja pokazala, da je vse v redu, bo zelo zanimivo med nami, Mercedesom in Red Bullom,« si dobro dirko obeta 21-letni Monačan, ki si danes (ob 8. uri se bodo začele kvalifikacije) znova želi »pole position«.
 

Hamilton: Kot vsaka druga dirka


Prva dirka v F1 je bila 13. maja 1950 v Silverstonu, v Šanghaju bo tisoča, dirkališče najbolj ustreza Hamiltonu, ki je tam zmagal že petkrat, a zaradi ene najdaljših ravnin v F1 bi utegnilo biti bolj naklonjeno Ferrariju. Mercedesov šef Totto Wolff je Vettlovo hitrost na ravnini opisal kot »zastrašujočo«.

»Ferrari je bil že v Bahrajnu korak pred vsemi,« je v skrbeh, da se bo pravljica srebrnih puščic kmalu končala, Avstrijec, čigar moštvo je že pet let zapored osvojilo dirkaški in konstruktorski naslov. Štirikrat je bil prvak Hamilton. V teh dneh mu prav nič ne diši ves pomp okrog jubileja. »Nisem za takšne stvari, nisem človek za rojstne dneve, obletnice. Zame bo dirka kot vsaka druga. Imam samo eno nalogo, to je zmagati. Ne briga me, ali je številka 1000, 2000 ali 10.000,« praznično vzdušje bolj moti kot motivira Angleža, ki pa mu je v veselje, da je Kitajska eno redkih prizorišč, kjer ima največjo podporo na tribunah.

Priznal je, da Mercedes še ni našel odgovora na Ferrarijevo hitrost na ravninah, vseeno pa upa, da bo tokrat Vettla in Leclerca prvič premagal v odprtem boju in ne zavoljo tehničnih težav: »Nikdar ni pravo zadoščenje, če zmagaš zaradi smole tekmeca. Ne smemo se zanašati na zanesljivost.«
 

Vettel št. 1 pri rdečih, ampak ...


Novi šef pri Ferrariju Mattia Binotto ima povsem drugačne skrbi. Čeprav imajo najhitrejši dirkalnik, ima Leclerc že 18 točk zaostanka za vodilnim, Vettel še štiri več. Za zdaj je Nemec še neuradna številka 1 v moštvu, a kot je namignil Binotto, bi se to lahko spremenilo v prid mlajšega tekmeca. »V situaciji 50:50 bi se nagnili na Vettlovo stran zaradi njegovih izkušenj in štirih naslovov, pred sezono smo se dogovorili z dirkačema, bomo v luči razvojev dogodkov sproti prilagajali strategijo,« je povedal Binotto in si obeta, da bo konkurenca mladega Monačana le dodatna spodbuda za Vettla, ki že peto sezono lovi naslov s Ferrarijem.

Preberite še:

Komentarji: