Zdaj, ko je očka, želi Jan Medved znova dirkati

Na domačem dvorišču se na uvodnem reliju sezone ta konec tedna v dirkaški pogon vrača Jan Medved.
Fotografija: Prvi občutki Jana Medveda v novem dirkalniku so pozitivni. FOTO: Uroš Modlic
Odpri galerijo
Prvi občutki Jana Medveda v novem dirkalniku so pozitivni. FOTO: Uroš Modlic

Ljubljana – Sezona DP v reliju se bo ta konec tedna začela v Vipavski dolini, ki ne bi mogla biti boljše prizorišče za vrnitev ambicioznega nekdanjega mladinskega prvaka Jana Medveda (Papež Motorsport) po šestih letih na veliko sceno, saj bo – ob pomoči sovoznika Lucijana Vovka – za krmilom peugeota 208 R2 dirkal domala na domačem dvorišču.



»Ko si enkrat v dirkanju, greš težko ven. Priložnost se je ponudila in zgrabil sem jo 's tremi rokami'. Želel sem si imeti končno spet eno sezono pokrito v celoti, rad bi se znova do sitega navozil,« poudarja 32-letnik, ki mora za zadnjo polno sezono v reliju pobrskati po spominu in se ustaviti v letu 2013. Vmes je postal očka, abstinenčna kriza pa je bila prehuda, zato je lani odprtih rok sprejel darilo in s citroënom C2 R2 max nastopil na reliju v Novi Gorici.

»Tedaj je bil C2 na razpolago, renta je bila ugodna, dirka pa v mojih koncih. Ob koncu sva bila z Lucijanom že precej hitra, seveda tudi dirkati ne pozabiš, večja težava je spet najti optimalno točko zaviranja, obnoviti dirkaške linije, kar je bilo zame še težje, saj nisem nikdar vozil s sekvenčnim menjalnikom,« poudarja Medved, ki je v »prejšnjem dirkaškem življenju« začel z legendarnim yugom, nato pa glavnino časa krmaril peugeota, na katerega stavi tudi letos.


Visoki cilji


Priprave za novo sezono so se začele že takoj po koncu lanske Nove Gorice, 35.000 evrov težak projekt pač ne more vzkliti čez noč. »Treba je bilo stakniti glave in zbrati dovolj sredstev. Neizmerno hvaležen sem sponzorjem in prijateljem, ki mi pomagajo in verjamejo vame, upam, da jim bom zaupanje povrnil z rezultati,« pravi Medved, ki namerava spraviti pod streho vso domačo sezono s sedmimi preizkušnjami, če se bo vmes pojavila priložnost, pa bi rad skočil še k sosedom na njemu najljubši reli Alpi Orientali.

Testiranja na Petrovem Brdu in Zadlogu so ponudila nekaj odgovorov na ključna vprašanja, vseeno se zaveda, da uvodna dirka še ne bo (rezultatsko) merilo: »Še precej dela bo potrebnega na nastavitvah podvozja, toda prvi občutki so pozitivni. Vem, da se v Vipavski dolini še ne bom mogel boriti z najhitrejšimi, cilj bo dobiti čim več občutkov in informacij o avtu, prečkati ciljno črto in odnesti čim več točk za DP, v katerem imam sicer visoke ambicije. Če jih ne bi imel, ne bi imelo smisla.
Pošteno povem, če v svojem razredu ob koncu sezone ne bom v trojici, bom razočaran.«



Jekleni konjiček je, kot pravi, konkurenčen, »upam le, da bo zdržala tehnika, v tem primeru se bom seveda tudi jaz potrudil, da bo šlo tako, kot je treba. Dirkalnika sicer pred testiranji nisem poznal, zame je to povsem nov projekt, mislim pa, da bo vožnja z njim lažja, saj je v primerjavi s C2 mirnejši in z daljšo medosno razdaljo.« S sovoznikom sta uigrana, z Lucijanom sta sodelovala že lani, pred tem pa je Janu zapiske bralo kar sedem pomočnikov, med njimi tudi nekdanja alpska smučarka Petra Robnik.

Pa slovenski reli pred šestimi leti in danes? »Kar se hitrostnih preizkušenj in dirk tiče, bistvenih razlik v primerjavi s preteklostjo ni. Se pa zaradi ugodnega finančnega položaja stanje pri nas izboljšuje in popravlja,« zaključuje Jan Medved. Reli Vipavska dolina se bo – z več kot 100 prijavljenimi posadkami – začel jutri ob 20.30 v osrčju Ajdovščine (stari mlin), končal pa v soboto ob 20.47 pri ajdovski pošti.
 

Komentarji: