Povprečen Zemljan lani pred televizijo skoraj tri ure na dan

V povprečju so ljudje v 95 državah, ki so bile vključene v raziskavo, lani gledali televizijo dve uri in 56 minut.

Objavljeno
09. april 2018 14.34
A. V., STA
A. V., STA
Cannes  Povprečen človek je lani pred televizijskim sprejemnikom preživel skoraj tri ure na dan, je pokazala objavljena raziskava. Najbolj so od televizije odvisni Američani in Kanadčani, sledijo jim Evropejci, Rusi in Brazilci. Na dnu lestvice so Azijci.

V povprečju so ljudje v 95 državah, ki so bile vključene v raziskavo, lani gledali televizijo dve uri in 56 minut. Največ časa so pred sprejemniki preživeli Američani in Kanadčani, in sicer štiri ure in tri minute. Sledijo evropski gledalci s tremi urami in 49 minutami, kaže raziskava francoskega inštituta Eurodata TV Worldwide.

V Aziji so navade precej drugačne, saj so tam pred televizorji v povprečju presedeli dve uri in 25 minut na dan, na Kitajskem pa samo dve uri in 12 minut, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

»V 25 letih se je gledanje televizije prek televizijskih sprejemnikov na svetu ohranilo, čeprav je vse večja dostopnost do videovsebin na spletu,« je sporočil podpredsednik inštituta Frédéric Vaulpré. »V Severni Ameriki in Aziji je bil manjši padec v gledanju, še vedno se povečuje v Južni Ameriki, v Evropi pa ostaja na zgodovinsko visoki ravni,« je dodal.

Zadnje čase se spreminjajo tudi navade gledanja televizijskih vsebin. Ogled za nazaj je v 35 državah, kjer so analizirali uporabo te možnosti, h gledanosti prispeval dodatnih osem odstotkov.

Predvsem mladi gledajo televizijske oddaje tudi na mobilnih telefonih. Na Švedskem, ki je tehnološko ena najnaprednejših držav, so mladi pred TV-zasloni preživeli eno uro in 59 minut. Večina mladih, ki televizijo gledajo na spletu ali za nazaj, gleda predvsem njihovi populaciji namenjene oddaje.

Na svetovni ravni za največje izvoznike televizijskih oddaj še vedno veljata ZDA in Velika Britanija, sledijo pa Francija, Nemčija in Turčija. Zadnja izvaža predvsem svoje nadaljevanke, ki so priljubljene na Balkanu, Bližnjem vzhodu in tudi v Južni Ameriki.