V šoli manjka računalniško mišljenje
Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja.
Odpri galerijo
Računalniških vsebin in informatike je v slovenskih osnovnih in srednjih šolah alarmantno malo. Spremembe, ki so v svetu že preizkušene, je treba uvesti odločno in hitro, sicer bodo naši otroci zaostali za vrstniki iz tujine, je ugotovila strokovna delovna skupina za analizo prisotnosti teh vsebin v šolah.
Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja, ključna vsebina je podajanje drugačnega načina mišljenja, to je računalniško mišljenje. To je urjenje v strategijah reševanja problemov in tudi pomeni dolgoročno opolnomočenje učencev za razvijanje vztrajnosti pri soočanju z neuspehom in posledično večanje psihološke odpornosti.
Sodoben pouk računalništva in informatike ne bi smel biti več samo pouk podajanja tehničnega znanja, ključna vsebina je podajanje drugačnega načina mišljenja, to je računalniško mišljenje. To je urjenje v strategijah reševanja problemov in tudi pomeni dolgoročno opolnomočenje učencev za razvijanje vztrajnosti pri soočanju z neuspehom in posledično večanje psihološke odpornosti.