Mesidži še niso za staro šaro

Oba največja mobilna operaterja sta znova zabeležila občutno rast števila novoletnih kratkih sporočil.

Objavljeno
02. januar 2013 14.13
Posodobljeno
02. januar 2013 17.00
afp*US-OFFBEAT-TECHNOLOGY-TEXTING
Matjaž Ropret, Infoteh
Matjaž Ropret, Infoteh

Dolgo časa že dobivamo take in drugačne podatke, da takojšnje sporočanje v spletu in na družabnih omrežjih zamenjuje priljubljena telefonska kratka sporočila. Toda mesidži se po zadnjih številkah, ki sta jih objavila Mobitel (Telekom Slovenije) in Simobil, še ne dajo.

Največji slovenski mobilni operater je sporočil, da so njegovi uporabniki na silvestrovo in prvi dan novega leta poslali 15,4 milijonov kratkih sporočil, kar je skoraj osem odstotkov več kot lani. In to ob tem, da Mobitel počasi izgublja tržni delež, torej se število njegovih uporabnikov ne povečuje.

Simobilovi uporabniki so ta dva dneva poslali 9,5 milijonov SMSov in 305.000 MMSov. Pri prvih je porast 18-, pri drugih pa 62-odstoten – ob tem, da se je število uporabnikov drugega največjega operaterja v zadnjem letu povečalo za približno tri odstotke.

Nove rekordne številke sta oba operaterja seštela kljub našemu in tudi opažanju določenih uporabnikov Twitterja, ki so letos dobili precej manj novoletnih SMS voščil kot prejšnja leta. Po našem mnenju večina še vedno ugotavlja, da so mesidži najbolj zanesljiv način kratkega sporočanja.

Twitter, klepetanje na Gmailu, Facebooku in drugje kaj malo pomaga, če uporabnik na drugi strani ne vidi sporočila (ker ni priključen oz. takrat ne preverja te storitve) ali se nanj ne odzove. Dokler se ta percepcija ali nekaj v sami tehnologiji takojšnjega sporočanja ne bo spremenilo, bodo očitno ljudje za sporočila, za katere res želijo, da jih prejemniki vidijo, še naprej pošiljali mesidže.