Ameriška avtomobilska družba General Motors je danes dokaj nepričakovano objavila, da po letu 2015 v Evropi ne bo več prodajala modelov njihove znamke Chevrolet. Razlog naj bi bil v tem, da preveč konkurira prav tako GM-ovemu Oplu, na katerega naj bi se podjetje v Evropi poslej povsem osredotočilo. General Motors je znamko Chevrolet v Evropi na novo uvedel leta 2005, ko je tako preimenoval modele dotedanjega Daewooja, katerega proizvodne operacije je po finančnem zlomu tega podjetja prevzel v Južni Koreji. Chevrolet naj bi se v Evropi uveljavil s t. i. vrednostjo za plačani denar, a ta strategija očitno ni bila uspešna, letne prodaje pa niso mogli dvigniti bistveno čez 200 tisoč avtomobilov. Poteza umika Chevroleta iz Evrope (izjema je Rusija) naj bi General Motors stala med 700 milijoni in 1 milijardo dolarjev. Chevrolet ima v Evropi 1900 trgovcev, kot so dejali pri GM-u, pa bodo lastnikom modelov chevrolet po letu 2015 še naprej zagotavljali garancijo, servisne storitve in originalne nadomestne dele.