Dacia logan MCV ponuja več prostora, kot ga zavzema

Karavanska izvedenka modela logan je precej drugačna, bolj napredna kot v prvi generaciji.

Objavljeno
25. oktober 2013 19.45
Andrej Krbavčič, Na kolesih
Andrej Krbavčič, Na kolesih

Kar natančno moraš pogledati, da ugotoviš, zakaj je logan MCV lahko cenejši od večine tekmecev. Zdaj je to namreč sodoben, a ne moderen, prostoren, a ne preopremljen, robusten, a ne okoren avtomobil za tistega, ki potrebuje karavana za vsakdanje tovorjenje, ne le za prevoz palic za golf.

Logan MCV ima vedno pet vrat in je dolg 4492 mm, širok 1733 mm in visok 1550 mm. Masa praznih vozil sega od 1016 do 1090 kg, odvisno od različice in opreme. Kolesa so vedno 15-palčna, celo če doplačate za lahka platišča. Medosna razdalja je 2634 mm. Za karavana pomembni prtljažnik sprejme od 573 do 1518 litrov vsebine. Lahko bi še več in bolje, če ne bi bilo na tretjini zlož­ljivo le naslonjalo klopi, tako pa je površina poševna in naslonjala prednjih sedežev niso zavarovana. Dolžina osnovnega prtljažnika znaša 1054 mm, logana pa smete obremeniti s približno 550 kg, kar ni malo. In prostoren je tudi za pot­nike.

Menjalnik je ročni, petstopenjski. Volan je zmeraj servo, le da je pri dizelskem motorju električen. Zadnji zavori sta bobnasti (vse različice imajo ABS in ESC), spredaj sta vzmetni roki, zadaj poltoga prema.

Logan MCV z bencinskim motorjem 1,2 16V (55 kW) je na voljo z vsako opremo, le najosnovnejše opreme base, s katero stane MCV 7800 evrov, nimajo na zalogi, a jo na željo kupca naročijo. Nasploh velja, da stane MCV 700 evrov več od primerljive različice sandera.

Ugodna priložnost je enak motor, tovarniško prirejen za UNP (utekočinjeni naftni plin). Od bencinskega motorja je dražji za ugodnih 800 evrov, zmogljivost je le za malenkost slabša, gospodarnost pa odlična. Takšen MCV z opremo ambiance stane 9400 evrov, z opremo laureate pa 10.300 evrov.

Priljubljeni dizelski motor 1,5 dCi je ponujen v dveh močeh: 55 kW z opremama ambiance in laureate, 66 kW pa le z opremo laureate – tak­šen logan MCV je najdražji in stane 12.000 evrov. Jamstvo traja tri leta ali 100.000 km, je pa mogoče dokupiti še dve leti jamstva za akcijsko ceno 210 evrov.

Osnovna serijska oprema vsebuje tudi štiri zračne blazine, deljivo naslonjalo klopi, dnevne luči, komplet za popravilo pnevmatik – pravo nadomestno kolo pa je ved­no doplačljivo.

Oprema ambiance stane približno 900 evrov več, a vključuje ročno klimatsko napravo, daljinsko zaklepanje, električni pomik prednjih stekel in nekaj okrasja. Ta možnost je ponavadi najbolje prodajana.

Paket laureate je okoli 800 evrov dražji od ambian­ce in dodaja meglenki, električni ogledali, radio in drobnarije.

Novosti pri opcijah so tempomat, paket media nav, parkirna tipala zadaj ter eco gumb za gospodarnejšo vožnjo. Pokazalo se je, da nekatere druge opcije niso najbolje premišljene.