Sveža sapa za alfo romeo giulietto in mita

 Alfina trenutno edina modela sta dobila vsak po nov motor in sodobno navigacijo

Objavljeno
01. november 2013 16.12
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih


Italijanščina je tako melodičen jezik, da je v uho lepo sedla tudi razlaga predstavnika tovarne Alfa Romeo, da mito in giulietta nista bila na lepotni operaciji. Še več, če se ni kaj bistvenega izgubilo v prevodu, je rekel približno, da avtomobili znamke Alfa Romeo »lepotnih operacij« pač ne potrebujejo. Kar je enkrat lepo je pač vedno lepo. Za giulietto in mito res ni mogoče reči, da sta oblikovno za časom, a je prav tako res, da je zdaj v njihovih salonih tako, da imata Alfa Romeo in Lancia skupaj manjši izbor modelov kot Ferrari. Osvežitev je torej na mestu. Giulietti so blago spremenili obliko srca na prednji maski, za odtenek drugačen je volan, preoblikovani so tudi sedeži, armatura je v novih barvnih kombinacijah in sredi nje voznika in sovoznika po novem gleda uconnect, multimedijsko vozlišče s pet- ali 6,5-palčnim zaslonom na dotik.

V novo prodajno leto se giulietta podaja s petimi različnimi ravnmi opreme ter sedmimi motornimi različicami. Bencinski so: 1.4 TB (77 kW), 1.4 TB (88 kW), 1.4 TB (125 kW) in 1750 TBi (173 kW); dizelski pa: 1.6 JTDM (77 kW), 2.0 JTDM (125 kW) in povsem nov 2.0 JTDM 2 (110 kW). Novi dvolitrski JTDM s srednjo vrednostjo moči je opremljen z drugo generacijo sistema multijet za vbrizg goriva in s spremenjenim sistemom variabilne turbine, ki še poveča odzivnost in moč v najnižjih motornih vrtljajih, kar potrjuje tudi podatek, da že pri 1750 vrtljajih na minuto pridela 380 Nm navora. Motor obeta največjo hitrost 210 km/h, pospešek od 0 do 100 v 8,8 sekunde ter povprečno porabo 4,2 l/100 km (izpust CO2 110 g/km).

Pri mitu so spremembe podobne, srce na sredini ima kromano obrobo, v notranjosti pa ponujajo še več različnih izbranih materialov. Tudi tu je najpomembnejša novost motor, ki je majhnih mer, 0,9-litrski, a kljub temu primerno živahen. Turbo twinair s 72 kW ima največji navor 145 Nm že pri 2000 vrtljajih na minuto, do 100 km/h zbrzi v 11,4 sekunde, doseže pa največjo hitrost 184 km/h. Menda se izkaže tudi pri porabi goriva, tovarna navaja povprečje 4,2 l/100 km (CO2 99 g/km). Motor dopolnjuje paleto, ki jo sestavljata dva dizla, 1.3 JTDM (62 kW) in 1.6 JTDM (88 kW), ter z njim vred pet bencinskih, 1.4 (51 kW), 1.4 (57 kW), 1,4 TB (99 kW) in 1.4 TB (125 kW).

Osvežena giulietta in mito prideta k nam še pred koncem leta, takrat bodo tudi povedali, ali in za koliko se jima bo spremenila cena.