BrandZ, neodvisna skupina, ki se ukvarja z zbiranjem različnih podatkov in opravljanjem raziskav, je objavila novo lestvico 100 najbolje ocenjenih globalnih industrijskih skupin oziroma podjetij.
Med avtomobilskimi tovarnami je na prvem mestu ponovno japonska Toyota; vrednost te korporacije je v minule letu zrasla za 12 odstotkov na skupaj 18,6 milijarde evrov.
Toyota je lani obseg prodaje povečala za 22,6 odstotka na skupaj 9,75 milijona vozil. Skladno s tem se je povečala tudi vrednost znamke. Po mnenju BrandZ, ki upošteva finančne izkaze družb, pa tudi raziskavo o ugledu družb na podlagi mnenja več kot dveh milijonov potrošnikov, lahko japonska avtomobilska hiša omenjeni uspeh pripiše povečanemu zanimanju za hibridna vozila.
Omenjena japonska avtomobilska tovarna je namreč od leta 1997, ko je na trge pripeljal prvi hibridni prius, prodala že več kot pet milijonov hibridnih vozil, kupcem pa je na voljo dvajset hibridnih avtov v okviru Toyote in sestrske znamke Lexus.
Za Toyoto so se na omenjeni lestvici uvrstili BMW, Mercedes Benz, Honda, Nissan ipd.