Kot je povedala Elica Vogrinc, direktorica področja poslovanja z občani, je namen poslovalnice v prvi vrsti, strankam predstaviti poti, ki so jim na voljo pri poslovanju z banko. Ugotavljajo namreč, da potrošniki storitve v spletni in mobilni banki uporabljajo manj kot bi jih lahko, posebej to velja za nekatere - na primer sklepanje depozitov ter plačevanje položnic.
Bančna poslovalnica, ki po besedah predsednika uprave Addika Mateja Falatova ne bo edina - nove lahko pričakujemo na podobno obiskanih lokacijah - je tako namenjena tudi izobraževanju, da bodo uporabniki po izkušnji v poslovalnici s pomočjo uslužbenca lahko tudi sami bolj suvereno doma opravljali osnovne bančne storitve.
V banki ni okenc, pač pa so po majhnem prostoru razporejeni mobilni telefon, tablica, računalnik in pametni bankomat. Foto: Jože Suhadolnik/Delo
»Ta poslovalnica je korak do naše zaveze, da hočemo biti enostavni, učinkoviti, hitri in bolj dostopni strankam,« je dejal, Falatov in dodal, da je delovni čas enak kot v nakupovalnem središču. V zadnjem obdobju so zmanjšali število produktov, ne ukvarjajo se več z lizingom in borznoposredniško dejavnostjo, »osredotočiti se hočemo na kredite, depozite, bančne kartice - torej na osnovne produkte, ki jih potrebujejo potrošniki in podjetja«, je dejal Falatov.
V banki pričakujejo, da bodo v novo poslovalnico - klasičnih imajo po Sloveniji 17 in bodo ohranile svoj format, sčasoma pa jim bodo dodali tudi novosti, ki jih zdaj lahko vidimo v BTC - privabili tudi nove stranke.
V poslovalnici lahko posameznik sam sklene posojilo do določene vrednosti, brez dokumentacije, saj se kreditna sposobnost preverja elektronsko, na podlagi povezave z bonitetnim sistemom sisbon, so povedali sogovorniki. Pametni bankomat omogoča tudi plačila položnic in polog gotovine, stranke lahko same odprejo transakcijski račun in podobno.