»Sistem naročanja za urejanje podatkov registra nepremičnin deluje od 13. januarja. Do sedaj smo na ta način naročili 1.894 oseb. Posebna številka 080 22 15 bo v uporabi od 20. januarja pa vse do 31. marca, ko se izteče rok za spreminjanje podatkov,« so zapisali.
Naročanje tudi prek spleta
Lastniki nepremičnin se lahko še naprej naročajo tudi na spletu, prek aplikacije Spreminjanje podatkov o nepremičninah. Podatke urejajo s pomočjo iste aplikacije, lahko pa tudi prek vprašalnikov registra nepremičnin, elaborata geodetske storitve ali neposredno na območnih geodetskih upravah. Vpogled v podatke je možen na spletu, lahko pa na geodetski upravi na brezplačni številki 080 22 15 naročijo izpis in podatke preverijo doma. Obisk geodetskih uprav in pisarn pa je namenjen zgolj spreminjanju podatkov.
Lastniki nepremičnin morajo na način, kot je določen s predpisi o evidentiranju nepremičnin, v registru nepremičnin zagotavljati popolne in pravilne podatke o lastniku, uporabniku, najemniku in upravljavcu nepremičnine, podatke o legi in obliki, površini, dejanski rabi ter drugih podatkih o nepremičninah, ki se zagotavljajo z vprašalnikom registra nepremičnin.