Čas je za regijske logistične centre

Petnajst let umeščanja v prostor je težko premagljiva ovira.

Objavljeno
15. september 2017 18.51
Samostojni podjetnik Peter.Pišek. Na Lopati 27.7.2017[Peter Pišek.podjetnik.prevoznik.gostinstvo]
A. S.
A. S.
Na pravkar končanem celjskem obrtnem sejmu MOS je bila osrednja tema foruma logistika. Celjski mestni svetnik in pomočnik direktorja družbe SŽ – Potniški promet Miloš Rovšnik je dejal, da ima Celje izjemno lego s perspektivo na področju razvoja logistike.

Ob logističnem centru na Lopati je opozoril še na druga področja, ki so zaradi lege prav tako primerna za gradnjo zalednih logističnih centrov. Eno takšnih je po njegovih besedah na Hudinji, kjer se stikata železnica in avtocesta. Idejo podpira tudi Peter Pišek, prvi mož družinskega podjetja Pišek & HSF Logistics, ki pravkar gradi omenjeni mali logistični center. Ocenjuje, da bi v takih intermodalno-logističnih regijskih središčih, kot bi lahko bilo hudinjsko na 30 hektarih na območju nekdanje Kovinotehne, zdaj Merkurja, ki ga prodaja DUTB, lahko zaposlili več sto, petsto, šeststo ljudi.

Za podobne logistične centre ob avtocestah je v Sloveniji načelno še veliko možnosti. Ne nazadnje je bilo ob gradnji avtocestnega omrežja napovedano, da bo ob njih zrasel cel kup logističnih centrov. Pa jih je malo, premalo. Luka Koper ima zdaj zaledno skladišče v avstrijskem Gradcu. Zakaj ne pri nas, se sprašuje Peter Pišek in si odgovarja kar sam: do začetka uresničevanja njegovega projekta je prišlo po petnajstih letih umeščanja v prostor! V sklepni fazi je potreboval tri mesece za prostorske načrte, dostop do avtoceste in podobno.