Dars je višino ponudbe na razpisu omejil na največ 74,8 milijona evrov, a se nobena ponudba tej omejitvi ni niti približala. Najvišjo ponudbo v višini 57,3 milijona evrov je oddal konzorcij krškega Kostaka in hrvaških podjetij Koteks in Geotehnika, drugo najvišjo v višini 51,4 milijona evrov pa konzorcij pod okriljem SGP Pomgrada, ki pravkar začenja z gradnjo prve etape.
Za okoli 200.000 evrov ugodnejša je bila ponudba hrvaških podjetij GP Krk in Viadukta iz Zagreba, ponudbo v višini 48,8 milijona pa je oddala italijanska družba Serenissima construzioni. S 46 milijoni evrov je bila tako najugodnejša sarajevska družba Euroasfalt.
Sicer pa prav te dni že potekajo uvodna dela na prvem dobrih sedem kilometrov dolgem odseku avtoceste. Na Darsu so pojasnili, da aktivnosti na terenu že potekajo, večja dela z večjo gradbeno mehanizacijo pa bodo potekala v naslednjem tednu.
Pogodbo za prvi del gradnje edinega 13 kilometrov dolgega odseka še nedokončane avtoceste na sicer 2300 kilometrov dolgi povezavi med Hamburgom in Solunom so podpisali sredi julija. SGP Pomgrad ga bo za 56,2 milijona evrov gradil v konzorciju z Gorenjsko gradbeno družbo, CGP Novo mesto in Cestnim podjetjem Ptuj.