Slovenija preko spleta uspešno privablja tuje investitorje

Spletni portal InvestSlovenia ocenjen kot primer dobre prakse spodbujanja tujih neposrednih investicij.

Objavljeno
19. julij 2012 15.49
Posodobljeno
19. julij 2012 15.56
J. S. S., Delo.si
J. S. S., Delo.si
Ljubljana - Rezultati nedavne študije opravljene med 189 agencijami za spodbujanje investicij (IPA) po vsem svetu so pokazali, da predstavlja spletni portal www.InvestSlovenia.org, ki deluje pod okriljem Javne agencije Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI), primer dobre prakse uspešnega privabljanja tujih neposrednih investicij (TNI) prek spletnega tržnega komuniciranja.

Spletni informacijski portal Invest Slovenia je namenjen potencialnim in obstoječim tujim investitorjem, ki potrebujejo pomembne informacije o poslovnem in investicijskem okolju v Sloveniji ali iščejo primerno lokacijo za svojo investicijo. Poleg obsežne baze informacij in aplikacije gospodarsko-poslovnih con v Sloveniji portal ponuja tudi storitev pregleda investicijskih priložnosti v Sloveniji. Portal je na voljo v angleškem jeziku, delno tudi v nemškem, italijanskem in slovenskem, v kratkem bo tudi v francoskem jeziku. V letu 2011 je portal zabeležil več kot 140.000 obiskov.

V študiji so bili upoštevani štirje ključni dejavniki: informacijska arhitektura in struktura, dizajn in kreativa, vsebina ter trženjska učinkovitost.

Analiza je pokazala, da omenjeni spletni portal po učinkovitosti spodbujanja investicij nadpovprečno izstopa glede na uspešnost spletnih strani sorodnih agencij tako v regiji OECD držav kot po svetu.