Petrol s prodajalnami tudi v mestna središča

Družba Petrol je v središču Ljubljane danes tudi uradno odprla prodajalno Hopin, kjer so kupcem na voljo blago in storitve za široko potrošnjo, ne pa tudi naftni derivati.
Fotografija: Odprtje Petrolove točke za hitre nakupe HopIN na Slovenski cesti v Ljubljani. FOTO: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
Odprtje Petrolove točke za hitre nakupe HopIN na Slovenski cesti v Ljubljani. FOTO: Jure Eržen/Delo

Ljubljana - Petrol je s konceptom t. i. mestnih priročnih točk tako popolnoma zakorakal v trgovinski segment. Do konca julija naj bi bilo v Sloveniji pet takšnih prodajaln.

Prodajalne Hopin Petrol načrtno umešča v sama središča mest, saj želi nagovoriti predvsem meščane s hitrim življenjskim tempom, ki cenijo mobilnost. V njih so med drugim na voljo izdelki široke potrošnje, sveže pripravljena hrana in kava, opraviti pa je mogoče tudi nakup darilnih bonov in kartic za predplačniške pakete mobilne telefonije, vplačati loterijske listke in športne stave ter napolniti Urbano in Mbills račun.

»Lani smo na naših prodajnih mestih prodali za več kot 500 milijonov evrov trgovskega blaga in storitev. Ugotovili smo, da našim kupcem manjka točno takšna trgovina in takšen koncept,« je ob uradnem odprtju povedal predsednik uprave Petrola Tomaž Berločnik. Poudaril je, da so koncept v celoti razvili sami: »Brez zunanjih svetovalcev, brez franšiz - in to kljub temu, da na tem področju prej nismo bili toliko prisotni.«
 

Stalno prilagajanje potrebam trga


Petrolova strategija poslovanja vključuje stalno prilagajanje potrebam trga, zato tudi krepijo trgovanje z blagom in storitvami za široko porabo. Po Berločnikovih besedah gre za perspektiven prodajni segment, pri katerem povprečno dosegajo okoli desetodstotno realno letno rast, s trgovinskim blagom pa ustvarjajo vse več prihodkov.

Prodajalni Hopin - prvo so odprli sredi maja - sta tudi v Celju in Kranju, predvidoma julija jo bodo odprli še v Mariboru. Poleg prodajalne na Bavarskem dvoru bo Ljubljana v petek dobila še eno, in sicer na križišču Beethovnove ulice in Cankarjeve ceste.

Po besedah direktorja Petrolove organizacije in upravljanja prodajnega mesta Matjaža Šifkoviča so z oblikovanjem koncepta mestnih priročnih točk zaposlili 50 novih sodelavcev. Poudaril je, da so se z mestnimi središči osredotočili na lokacije, kjer je konkurenca največja.

Cene izdelkov v Hopin prodajalnah so po Šifkovičevih besedah konkurenčne klasičnim trgovcem, v vzpostavitvi mestnih priročnih točk pa vidijo tudi odlično priložnost za prodajo novih skupin blaga in izboljšanje tržnega položaja.

Komentarji: