Adria Mobil je prodala več

 Lanska sezona novomeške tovarne počitniških prikolic in avtodomov ena uspešnejših, povečali so tudi tržni delež.

Objavljeno
03. maj 2012 20.16
Zdenka Lindič - Dragaš, Novo mesto
Zdenka Lindič - Dragaš, Novo mesto

Novo mesto - Novomeška Adria Mobil ima za sabo eno uspešnejših sezon, v kateri ji je uspelo preseči zastavljene cilje. Letos pričakujejo tri odstotke manjšo prodajo, zato bodo še več pozornosti namenjali inovativnosti in učinkovitosti.

Družba Adria Mobil je lani prodala 9418 počitniških prikolic, avtodomov in vanov, kar je sedem odstotkov več kot leto prej. S tem je ustvarila skoraj 230 milijonov evrov prihodkov, kar je za dobrih 13 odstotkov več. Čisti poslovni izid v višini 1,2 milijona evrov je večji za 11 odstotkov. V evropski panogi karavaninga ima znamka Adria zdaj skoraj 6-odstotni delež, kar je za pol odstotka več kot v obdobju pred krizo. Med priznanji kupcev na različnih trgih jim v družbi največ pomeni nemška nagrada Kralj kupcev, ki so jo prejeli za program avtodomov.

V Adrii Mobil so prepričani, da so dosegli dobre rezultate z nepretrganimi vlaganji v razvoj novih izdelkov, s povečanim delom z distribucijskimi partnerji in z izboljšavami v obvladovanju vseh procesov v družbi. Med pomembnejšimi projekti, ki so jih uresničili, izpostavljajo projekt vrhunske proizvodne prakse, s katerim so nadgradili pogoje za kakovostno delo v vseh fazah prozvodnje. Pomemben je tudi vstop na turški trg, ki ga v družbi ocenjujejo kot enega najperspektivnejših v panogi karavaninga.

V podjetju so lani tudi zgradili sončno elektrarno z megavatom moči, ki bo omogočala zmanjšanje stroškov energije, hkrati pa so s streho nad delom površin za skladiščenje, na kateri je nameščena, zagotovili zaščito gotovih izdelkov pred vremenskimi vplivi.

V pričakovanjih za naprej so v Adrii Mobil kljub dobremu delu previdni. Zaradi krize in varčevalnih ukrepov je trg izdelkov za prosti čas zelo negotov in spremenljiv. V novomeški družbi ocenjujejo, da bi lahko prišlo do nadaljnjega upada prodaje na nekaterih trgih, ki so zanjo med pomembnejšimi, predvsem v Italiji, Španiji, Nizozemski in Danski.