Belgijec zmagovalec Steklarninega natečaja

Z natečajem so steklarji iskali inovativne ideje za standardne steklenice za kolekcijo High Glass.

Objavljeno
07. april 2017 14.21
P. M.
P. M.
Hrastnik − Maxa Stefena iz Belgije, Adama Kleina iz ZDA in Marina Funakoshija iz Japonske povezuje rdeča nit po imenu Steklarna Hrastnik ali natančneje, povezujejo jih steklenice za žganje, ki jih bodo začeli hrastniški steklarji predvidoma izdelovati že letos, namenjene pa so odjemalcem iz industrije žganih pijač.

Belgijec, Američan in Japonec so nagrajenci mednarodnega oblikovalskega natečaja, ki ga je Steklarna Hrastnik izvedla skupaj s poljskim dekoraterjem DekroGlass ter medijsko hišo Paragraph Publishing iz Londona. Z natečajem so steklarji iskali inovativne ideje za standardne steklenice za kolekcijo High Glass. Devetčlanska komisija je zmagovalce izbrala v konkurenci 81 oblikovalcev iz 14 držav.

Merila, ki so jih pri izboru najboljših upoštevali, so kreativnost, estetika, dekor in zgodba. Steklenica zmagovalca Stefena jo ima. Kakor pravi sam, je kreativno zamisel zanjo našel v elementih sloga Art Deco. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost.

Po ocenah Ivana Vučetića, direktorja marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik, je je uspeh končnega produkta v premium segmentu na policah v 80 odstotkih odvisen od embalaže. Steklarji se, še pravijo, zavedajo, da je za zmagovalni končni produkt za stranke poleg inovativne in tehnično odlično izdelane steklenice ključno sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov.

Steklarna v kolekciji High Glass trenutno ponuja enajst steklenic kakovosti super premium.