Ljubljana − Iz begunjskega Elana so sporočili, da so bili lanski poslovni rezultati dobri, da je poslovanje v letošnjem prvem tromesečju spodbudno ter da so se v vodstvu podjetja odločili, da bodo izločili program skakalnih smuči in zanj poiskali novega partnerja.
V Elanu so v sporočilu še zapisali, da so »kot družba izjemno ponosni na skakalno preteklost in s tem povezane uspehe, še posebno na letošnje uspehe Petra Prevca. Vsi nanizani uspehi bodo za vedno zapisani v pestri zgodovini blagovne znamke Elan.«
In dodali: »Dejstvo je, da imamo kot gospodarska družba tudi obvezo do naših ključnih deležnikov. Delovanje družbe moramo usmerjati v aktivnosti, ki so dolgoročno najbolj učinkovite za obstoj in razvoj Elana.«
»Elan bo v prihodnje usmerjen predvsem v razvoj blagovne znamke Elan in na trge z razvitimi zimskimi športi, z ambicijo postati najbolj inovativna blagovna znamka med smučkami za alpsko smučanje. Preoblikovanje znamke zahteva jasen fokus sredstev in aktivnosti v razvoj opreme za trg alpskega smučanja, in sicer z uporabo sodobnih marketinških digitalnih orodij. Prepričani smo, da je taka usmeritev uspešna formula za dolgoročni razvoj podjetja Elan,« meni novi upravni odbor družbe.
Sponzoriranje skokov ni prineslo želenih učinkovV sporočilu za javnost so v Elanu še zapisali, da so zaradi novih strateških usmeritev razvoja znamke v upravnem odboru družbe sprejeli tudi odločitev, da Elan preneha s sponzoriranjem programa skakalnih smuči. »Ta program je bil sicer marketinški in ne prodajni ter je v strukturi izdatkov za marketing predstavljal pomemben delež. Sredstva iz skakalnega programa bodo tako preusmerili v aktivnosti za krepitev znamke na ključnih trgih, kjer sponzorstvo skakalnega športa doslej ni prineslo želenih učinkov (ZDA, Kanada, Francija) ter v preoblikovanje trženjskih aktivnosti v smeri digitalnega marketinga. Ta je v izrazitem trendu prav pri sodobnem trženju športne opreme.«
»Želimo si poiskati prevzemnika programa skakalnih smuči, ki bi lahko na osnovi dolgoletnih izkušenj in nabranega znanja uspešno nadaljeval proizvodnjo. Pogovori v tej smeri še potekajo,« so zapisali v Elanu in dodali, da se bodo »potrudili in pomagali pri vzpostavitvi programa, z namenom nadaljevanja proizvodnje vrhunskih skakalnih smuči - tako za mlade nadobudne skakalce kot tudi za vrhunske športnike.« Dokončne dogovore bodo razkrili, ko in če se uspejo dogovoriti za nadaljevanje proizvodnje skakalnih smuči.
V Prevčevi smučki več let razvoja
Novica je šokirala skakalne kroge. Vodja tekmovalnega programa v Elanu Toni Justin je v pogovoru za Val 202 povedal, da si Prevc ne želi svoje smučke, ki so mu jo po njegovih navodilih izdelali v Begunjah, v njej pa je več let razvoja, iskati pri drugih proizvajalcih, četudi bi ga kot serijskega zmagovalca ta čas hitro pograbili vsi. Skupaj s proizvajalcem okovja Petrom Slatnarjem se bodo združili in skušali čim prej poiskati primerno rešitev.
Novo poslovodstvo
25. marca so se v vodenje Elana vključili novi člani upravnega odbora Michaela Stitz, nekdanja podpredsednica, ter generalna direktorica za Centralno in Vzhodno Evropo pri družbi Nike, ki bo v vlogi neizvršne direktorice ter predsednice upravnega odbora Elana, Pascal Aymar, nekdanji podpredsednik marketinga pri Reeboku in Adidasu za azijsko-pacifiško regijo in bivši direktor za blagovne znamke pri Salomonu, ki bo v vlogi neizvršnega direktorja Elana ter Jeffrey Tirman, direktor londonskega kreditnega investicijskega sklada, ki bi v vlogi glavnega izvršnega direktorja Elana. »Njihove globalne izkušnje in znanje bodo okrepili Elanovo inovativnost in nadaljnji razvoj ter utiranje novih poti v industriji,« pripominjajo v Elanu.
Poslovni rezultati
Skupina Elan je v letu 2015 povečala prihodke na 71,3 milijonov evrov, čisti dobiček družbe pa je po revidiranih podatkih znašal 3,8 milijonov evrov. V sporočilu za javnost je zapisano, da nakazuje poslovanje družbe tudi v letošnjem letu z novim upravnim odborom in pod novimi lastniki spodbudne rezultate. Prihodki iz poslovanja matične družbe so v prvem četrtletju višji za več kot 30 odstotkov glede na enako obdobje lani, in to predvsem iz naslova rasti na področju divizije vetrne energije.