Carlos Ghosn, ki je že dolga leta alfa in omega zveze Renault-Nissan, bo v prihodnje direktorski položaj v Nissanu prepustil 62-letnemu Hirotu Saikawi, sam pa bo ostal predsednik uprave družbe. Dvojno funkcijo predsednika in izvršnega direktorja ohranja v Renaultu, kot so med drugim zapisali v uradni Nissanovi izjavi, pa bo vse svoje napore usmeril v ponovno oživitev še ene japonske družbe - Mitsubishi, v kateri si je zveza Renault-Nissan lani pridobila odločilni tretjinski lastniški delež. Mitubishi se je po priznanju, da je dolga leta uporabljal nepravilne metode pri uradnem merjenju goriva, namreč znašel v velikih poslovnih težavah.
Kot je znano, se je Ghosnova kariera začeli strmo vzpenjati, ko je Renault v devetdesetih letih prejšnjega stoletja prevzel finančno problematični Nissan. Takratni Renaultov predsednik Louis Schweitzer je svojega prvega finančnika Carlosa Ghosna poslal v Nissan, ki ga je hitro obrnil na glavo in vrnil k uspešnemu poslovanju. Takrat je Ghosn ki je uvodoma predvsem zmanjševal stroške, dobil vzdevek Le Cost Killer ali iztrebljevalec stroškov, potem pa mu je uspelo tudi z nekaterimi inovativnimi izdelki, kot je bil nisssan qasqhai.
Renault, Nissan in Mitsubishi po velikosti prodaje danes predstavljajo eno največjih avtomobilskih skupin na svetu, v letu 2016 so skupaj prodali skoraj deset milijonov avtomobilov.