Celtrina tehnologija za mobilni marketing je najboljša

Slovenska podjetniška zgodba na poti vodilnega globalnega podjetja na področju tehnologij za mobilno oglaševanje.

Objavljeno
18. september 2012 12.02
Posodobljeno
18. september 2012 13.00
jer*fotografiranje
Ba. Pa., gospodarstvo
Ba. Pa., gospodarstvo

Ljubljana -  Celtra, ki se ukvarja z razvojem programskih aplikacij za mobilni marketing in oglaševanje, je v Massachusettsu za izdelek Rich Media Post for Facebook prejela nagrado za najboljšo mobilno tehnologijo, MassTLC. Z omenjenim dosežkom je Celtra še bolj na poti svoje ambicije, postati vodilno globalno podjetje na področju tehnologij za mobilno oglaševanje.

Najboljša aplikacija je prirejena za mobilne in tablične uporabnike, ki do spletnih vsebin dostopajo prek zaslona na dotik. Med uporabniki aplikacije pa so Angry Birds, AT&T, Dunkin' Donuts, Macy's, Mars Chocolate North America in Paramount Pictures.

Celtra je slovenska podjetniška zgodba, ki se je začela najprej v Ameriki in se šele kasneje preko podružnice preselila v Ljubljano. Podjetje so leta 2006 ustanovili Miha Mikek, Matevž Klanjšek in Maja Drolec. Prve stranke, ki so jih pridobili, so bila velika medijska podjetja, med njimi Warner Bros., 20th Century Fox, New Line Cinema, Paramount Pictures in drugi. Kasneje so sledila še podjetja iz drugih panog in vodilne svetovne oglaševalske agencije.

Ameriški trg mobilnega oglaševanja bo v letos presegel 1,1 milijarde dolarjev, do leta 2014 pa naj bi po ocenah analitikov presegel 4,5 milijarde dolarjev. Z enako hitrostjo se povečujejo tudi nekateri razviti evropski in azijski trgi.