Zetatrans je največji črnogorski logist, v 69,3-odstotni lasti Intereurope. »Prevaro so v tem našem podjetju odkrili septembra lani, in to na pri skladiščenju naftnih derivatov,« je skopo odgovarjal predsednik uprave Intereurope Ernest Gortan. Podjetje Vuk Petrol je najelo rezervoarje Zetatransa. Merilne sonde so ves čas kazale, da so ti rezervoarji polni. Ko pa je šlo podjetje Vuk Petrol v stečaj in ostalo dolžno Zetatransu večjo vsoto denarja, so pri Zetatransu hoteli zaseči gorivo v rezervoarjih in tedaj opazili, da v njih goriva sploh ni. Ker so bili rezervoarji pod carinskim nadzorom, je za gorivo jamčilo podjetje Zetatrans, ki je moralo prevzeti še dolg za carino in druge dajatve. Skupaj so tako prevaranti oškodovali Intereuropo za 1,037 milijona evrov. Črnogorski mediji pa poročajo, da naj bi izginilo kar 1,5 milijona ton goriva.
Še neznane podrobnosti
Natančnejših podrobnosti o tem, kako so prevaranti odvažali gorivo in kaj so počeli z njim, nam predsednik uprave Intereurope ni hotel dati. Pri tem se je delno skliceval na postopke preiskave, delno pa na zavezanost po enakomernem obveščanju delničarjev. Povedal je le naslednje: »Izvedenih je bilo več ukrepov, med drugim tudi prijava na državno tožilstvo zoper neznanega storilca. Ta dogodek pa smo ustrezno upoštevali v lanskih devetmesečnih rezultatih.«
Lansko devetmesečno poslovanje kaže, da je Intereuropa na ravni skupine ustvarila 102 milijona evrov prihodkov, od tega je imela 10,4 milijona EBITDA in 3,1 milijona evrov čistega dobička (20-krat več kot leto prej). V Intereuropi je bilo lani 1405 zaposlenih, v Zetatransu 125.
Odstop odbora