Nagrajena 24Idea v Danfossu

Ideja, kako vpeljati start-up delovanje v organizacijsko kulturo podjetja

Objavljeno
19. april 2016 19.54
Silva Čeh
Silva Čeh
Ljubljana - AmCham Slovenija tudi v letu 2016 letu predstavlja in nagrajuje najboljše poslovne prakse v gospodarstvu v okviru programa Best of the Best. Med tremi predstavljenimi sklopa Inovativnost je uvrstitev v finale po izboru občinstva, komisije in aktivnega poslušalca (Enzo Smrekar) pripadla Danfoss Trati za projekt 24Idea, so sporočili iz AmCham Slovenija.

V sklopu Inovativnost so se predstavili naslednji projekti: Y.business, Ypsilon, 24Idea, Danfoss Trata in  Visoko zmogljiva metoda za napovedovanje aktivnosti protiteles, Lek. Glasovalce je najbolj prepričala Danfoss Trata s projektom 24Idea, ki se je uvrstila v finalni izbor.

Kaj se dogaja znotraj zmagovalnega projekt? 24Idea je 24-urni interni Danfossov dogodek, ki vpeljuje start-up delovanje v organizacijsko kulturo. Generiranje svežih, novih idej ter motivacija zaposlenih so bili osnova za pripravo pilotnega projekta, kjer so zavzeti zaposleni lahko pokazali česa so sposobni, v način dela pa je bila prinesena nova energija. Junija lani (2015) se je 80 zaposlenih za 24 ur posvetilo izboljšavam na poslovnem področju Commercial Controls, ki sodi v Danfossov Heating segment. Predlagane ideje s strani zaposlenih so bile vezane na optimizacijo poslovnih procesov, razvoj novih izdelkov in priložnosti za rast in razvoj poslovanja. Dogodek je bil hkrati organiziran v Danfossovih podjetjih v Ljubljani in na Kitajskem, izmenjava mnenj med sodelavci na obeh lokacijah pa je potekala virtualno. Posebnost modela 24Idea je v tem, da lahko vsakdo v organizaciji prispeva ideje, ključno za razvoj pa je sodelovanje med zaposlenimi iz različnih področij in oddelkov. Zaposleni na podlagi tovrstnega sodelovanja lahko delujejo izven okvirjev svojega oddelka, razvijajo lastne kompetence ter ideje iz različnih zornih kotov. Po dogodku je 8 timov pridobilo priložnost, da 20 odsotkov svojega delovnega časa posvetijo razvoju ideje in svojega potenciala.

Z uspešnostjo 24Idea dogodka so prodrli tudi na raven korporacije in januarja letos izvedli prvi tovrstni dogodek na Danskem - za vse Danfossove segmente. Ob preteklih izvedbah so namreč dobili potrditev, da največjo težnjo v razvoju Danfossovih izdelkov za boljši jutri dajejo zaposleni. Posledično je bila ekipa 24Idea povabljena tudi k soustvarjanju korporacijskega modela za hitrejši razvoj inovacij.

Najboljši - za vodilo in navdih

Izjemni projekti in ideje članov AmCham Slovenije že 17. leto v slovenski gospodarski prostor vnašajo odlične prakse, ki jih uvrščajo med vodilna podjetja v Sloveniji. Prav to je pripomoglo k oblikovanju programa Best of the Best, v katerem že tretje leto iščejo in predstavljajo najboljše poslovne prakse kot vodilo in navdih.

Na treh dogodkih Best of the Best bodo predstavili skupaj 9 najboljših praks v treh tematskih sklopih: INOVATIVNOST, MOTIVACIJA in ODPRTOST, napovedujejo iz AmCham Slovenija. Namen programa je predstavitev in izpostavitev izjemnega dela zaposlenih v podjetij, ki so člani AmCham Slovenija, a lahko njihovo delovanje pripomorejo k spremembam tudi v drugih podjetjih. Pomembno vlogo igra posebna komisija, Best Practice Academy, znjihovo pomočjo širijo izjemne projekte in ideje, primere dobrih praks. Izjemni posamezniki, ki sodelujejo v Best Practice Academy so: Viviana Žorž - Adecco, Ksenija Božič - BB Svetovanje, Aleksandra Brank - Bisnode, Mateja Panjan - Danfoss Trata, Simona Dijak - Goodyear Dunlop Sava Tires, Primož Zupan - Halcom, Mojca Perič - Helios, Tanja Subotič - IBM, Maja Langerholc - KPMG, Aleksander Baretič - Mars Overseas Holdings, Katra Šemrov - Microsoft, Rok Cuderman - Petrol, Jernej Smisl - Piovarna Laško, Zvezdana Lubej - Profiles International Slovenia-Kadrovske storitve, Tea Gasser - PwC, Nina Remškar - Roche, Martina Merslavič - Siemens, Soniboj Knežak - Steklarna Hrastnik in Marko Boštjančič - Telekom, navajajo v sporočilu AmCham.