NBC z oglaševalskim kolačem presegel milijardo dolarjev

Ameriška mreža NBC je z oglaševanjem za letošnje olimpijske igre presegla milijardo dolarjev, v Pekingu je s prodajo oglasov zaslužila le okrog 850 milijonov dolarjev.

Objavljeno
26. julij 2012 14.05
*lvi* plavanje
Silva Čeh, gospodarstvo
Silva Čeh, gospodarstvo
New York/London - Ameriška mreža NBC sporočila, da je z oglaševalskim kolačem za letošnje olimpijske igre v Londonu presegla milijardo dolarjev. To je več kot na zadnjih poletnih igrah v Pekingu, kjer je s prodajo oglasov zaslužila okoli 850 milijonov dolarjev, poroča STA.

Kljub temu vse možnosti za še večji zaslužek družbe niso presahnile. Krovna družba NBC Universal bo namreč na NBC, njenih kabelskih in spletnih podružnicah predvajala več kot 5000 ur olimpijskih tekmovanj, tako da je nekaj prostora za oglaševanje še na voljo.

Po podatkih NBC je priložnost za predstavitev zaslutil tudi ameriški predsednik, demokrat Barack Obama, ki se novembra poteguje za nov mandat v Beli hiši.

V času olimpijskih iger v Londonu je Obama namreč zakupil za okoli 6,5 milijona dolarjev oglasnega prostora, medtem ko se njegov republikanski tekmec na volitvah Mitt Romney za to možnost na mreži NBC še ni odločil.

NBC ima sicer že od leta 1992 pravice za prenose z OI na ameriškem trgu, za aktualni paket z igrami v Londonu pa je Mednarodnemu olimpijskemu komiteju (Mok) odštela dve milijardi dolarjev.