Iz danes objavljenih rezultatov pa je mogoče razbrati tudi, da so postali potrošniki previdni, ko gre za dodatne nakupe na bencinskih servisih. Pomemben del prihodkov ustvari Petrol s prodajo trgovskega blaga, a so ga v prvih treh mesecih prodali le za 117,4 milijona evrov prihodkov. To je devet odstotkov manj kot ta čas lani in zastavlja vprašanje, ali bo Petrolu uspelo doseči letošnji cilj, po katerem hoče skupina prodati za več kot pol milijarde evrov trgovskega blaga.
Medtem, ko so s poslovnimi rezultati prvega kvartala zadovoljni, so v Petrolu znova opozorili na zaostrene gospodarske razmere na trgih, na katerih poslujejo. To še zlasti velja za glavna Petrolova prodajna trga Slovenijo in Hrvaško, kjer se soočajo v padcem gospodarske aktivnosti, slabo plačilno disciplino, nelikvidnostjo in stečaji podjetij, zniževanjem zasebne potrošnje ter rastjo brezposelnosti.
V Petrolu so si za 2013 zadali ambiciozne načrte, po katerih bodo letos prvič presegli mejo štirih milijard evrov čistih prihodkov od prodaje (devetodstotna rast v primerjavi z lani) in 58,2 milijona evrov čistega dobička (osem odstotkov več kot lani).