Na rezultate lanskega poslovanja v letu 2012 je vplivala gospodarska in finančna kriza, liberalizacija trga poštnih storitev in vedno večja konkurenca ter visok padec vrednosti delnice NKBM. Pošta Slovenije je soočena tudi z vse večjo substitucijo klasičnega komuniciranja z elektronskim načinom komuniciranja, poslovanje pa še bolj otežujejo spremembe zakonodaje ter nižanje stroškov uporabnikov storitev, so sporočili iz Pošte.
Pošta Slovenije je zaradi upada storitev že sprejela ukrepe za izboljšanje poslovanja, tako na področju racionalizacije poslovanja, racionalizacije na področju kadrov, med dolgoročnimi ukrepi pa bo nadaljevala z racionalizacijo svojega poštnega omrežja ter preoblikovanjem pošt v pogodbene in premične pošte, centralizacijo dostave, zniževanjem stroškov dela ipd. Posebno pozornost namenja nadgradnji obstoječih in razvoju novih storitev, saj slednje predstavljajo najučinkovitejše nadomestilo upada obsega prometa na trgu klasičnih poštnih storitev.