Slovenija na investicijskem sejmu v Cannesu

Letošnja predstavitev Slovenije bo temeljila na nazivu zelena prestolnica Evrope 2016.

Objavljeno
15. marec 2016 10.38
Ba. Pa., STA
Ba. Pa., STA
Cannes − V francoskem Cannesu se danes začenja 27. mednarodni investicijsko-nepremičninski sejem MIPIM, ki se ga tudi letos udeležuje javna agencija Spirit Slovenija. Skupaj z Mestno občino Ljubljana bo predstavljala Slovenijo kot primerno lokacijo za tuje neposredne naložbe in zanimive investicijske priložnosti.

Sejem MIPIM velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče podjetij in agencij, ki ponujajo projekte, in potencialnih vlagateljev, ki iščejo nove priložnosti.

Na več kot 40.000 kvadratnih metrih razstavnih površin se bo predstavilo okoli 2000 razstavljavcev iz 80 držav. Največ jih prihaja iz Francije, Velike Britanije, Irske, Nemčije in Rusije, so sporočili iz agencije Spirit, za katero je MIPIM velika priložnost, da potencialnim vlagateljem predstavi slovensko investicijsko okolje in tudi konkretne investicijske projekte v Sloveniji.

Letošnja predstavitev Slovenije bo temeljila na nazivu zelena prestolnica Evrope 2016, ki ga je Ljubljana prejela za sprejete ukrepe in napredek. Najpomembnejši ukrep je bila sprememba prometnega režima na glavni prometnici mesta Slovenski cesti. Napredek je bil dosežen tudi pri ohranjanju in varovanju zelenih površin, pri revitalizaciji in preoblikovanju degradiranih območij ter na področju obdelave odpadkov in odpadnih voda.

Sejem MIPIM ob pestrem spremljevalnem programu vsako leto obišče okoli 52.000 obiskovalcev in okoli 4300 investitorjev.

Agencija Spirit tako letos nadaljuje aktivno udeležbo na mednarodnih investicijsko-nepremičninskih sejmih v tujini. Poleg predstavitve na sejmu MIPIM bo nastopala še na sejmu Expo Real v Münchnu in sejmu CIFIT v Xiamnu na Kitajskem.