Slovenski izdelki in vina navdušili kupce v Berlinu

V prestižni veleblagovnici so med gurmanskim špecialitetami z vsega sveta prepričale tudi izbrane slovenske.

Objavljeno
18. september 2015 13.43
M.Š. gospodarstvo
M.Š. gospodarstvo
Ljubljana - V Berlinu se bodo jutri končali Slovenski dnevi, ki so se med 7. in 19. septembrom odvijali v tamkajšnji prestižni veleblagovnici KaDeWe, in poželi veliko zanimanja med nemškimi kupci. To je bila največja predstavitev slovenskih prehrambnih izdelkov in vin na severnem delu Nemčije doslej, ki jo je pripravila Javna agencija SPIRIT Slovenija skupaj z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo na pobudo slovenskega veleposlaništva v Berlinu in s pomočjo predstavništva STO v Münchnu.

KaDeWe (Kaufhaus des Westens) je najbolj znana veleblagovnica višjega cenovnega razreda v Nemčiji, s stoletno tradicijo, saj so jo odprli že leta 1907. Velja za največjo trgovino celinske Evrope. Njihov delikatesni oddelek, kjer so potekali Slovenski dnevi, se je razvil v največji evropski gurmanski oddelek in drugi največji na svetu, saj ima kar 550 zaposlenih in ponuja gurmanske specialitete s celega sveta. Veleblagovnico dnevno obišče okoli osem tisoč obiskovalcev, od tega jih dobri dve tretjini obiščeta tudi delikatesni oddelek.

Priložnost za izbrance

SPIRIT Slovenija je junija objavil povabilo podjetjem za predstavitev v nemški veleblagovnici, na katero je prispelo 35 prijav. Predstavniki KaDeWe so na podlagi tega izbrali 11 slovenskih podjetij, ki so se s svojimi izdelki 14 dni predstavljala na delikatesnem oddelku omenjene veleblagovnice: Hiša medu Božnar; Celjske mesnine; TOPP - Berryshka; Vinska klet Goriška Brda; Smodin; Agroind Vipava 1894; Luci - Lucifer Chocolates; Perger 1757; Radgonske gorice; Tovarna olja GEA in Soline - Pridelava soli.

V tem času so lahko nemški kupci degustirali in kupili visoko kakovostne slovenske izdelke, med njimi tudi geografsko in nacionalno zaščitene, kot so: kranjska klobasa, pršut in drugi mesni izdelki, vino, sol, med in izdelke iz medu, bučno olje, čokolade, sokove.

V tem času so potekali tudi posebni promocijski dnevi slovenskih izdelkov in turistična predstavitev Slovenije s pomočjo STO predstavništva iz Münchna. V okviru predstavitve je slovensko veleposlaništvo v Berlinu organiziralo sprejem in srečanje predstavnikov vseh sodelujočih slovenskih podjetij z nemškimi podjetji, uvozniki, distributerji in trgovskimi agenti številnih nemških trgovskih verig.

Namen Slovenskih dnevov je bil promocija in povečanje prepoznavnosti slovenske živilsko predelovalne industrije, vključitev slovenskih izdelkov v prodajni program KaDeWe in posamezne kataloge agencij ter s tem na celotno nemško tržišče. Končni izbor izdelkov, ki se bodo uvrstili na prodajne police KaDeWe je odvisen od interesa kupcev ter količine prodanih izdelkov ter bo znan kasneje.

Dobri odzivi

Udeležena podjetja so bila s predstavitvijo izjemno zadovoljna, saj je povpraševanje nemških kupcev po njihovih izdelkih bistveno preseglo pričakovanja.


Lucian Perger (Perger 1757 d.o.o.): »Čeprav smo bili na začetku precej skeptični glede udeležbe, bi naredili veliko napako, če se promocijskih dnevov slovenskih izdelkov in turizma v prestižni berlinski veleblagovnici KaDeWe ne bi udeležili. Poleg vrhunske organizacije s strani SPIRIT Slovenija smo zelo zadovoljni tudi z odzivom obiskovalcev in poslovnih partnerjev, ki so pokazali veliko zanimanje za naše izdelke. Ponosni smo, da smo zelo blizu sklenitve novih poslov v Nemčiji in z gotovostjo lahko trdimo, da je k temu pripomogla tudi agencija SPIRIT s svojimi izjemnimi zaposlenimi.«

Andrej Gregorič (Smodin d. o. o.): »Dogodek na visoki ravni je pripomogel k veliki promociji Slovenije, slovenskih proizvodov in proizvajalcev. Z organizacijo smo zelo zadovoljni. Začeto pa bo treba nadaljevati in še naprej promovirati izvrstne okuse in izdelke.«
 
Neje Škrinjar, Vinska Klet Goriška Brda: »Kot največji izvoznik slovenskih vin smo bili pobude zelo veseli in si podobnih dogodkov želimo tudi v prihodnje. Na slovenskih dnevih so naša vina požela veliko navdušenje Berlinčanov in želimo si ostati del njihove stalne ponudbe.«

Lidija Toromanovič (TOPP, d. o. o. - Berryshka): »Podjetje TOPP, d. o. o. želi s svojo blagovno znamko Berryska vstopiti tudi na nemški trg, ki zna ceniti kakovost. Smo slovenski proizvajalec premium žganih pijač, likerjev & ročno izdelanih čokolad, z mednarodno potrjeno vrhunsko kakovostjo. Z lastno destilarno in čokoladnico na Dolenjskem ustvarjamo prefinjene okuse. Udeležba na dogodku v KaDeWe za nas predstavlja prvi stik z zahtevnimi nemškimi potrošniki, ki znajo ceniti visoko kakovost izdelkov. Prvi odzivi potrošnikov so zelo dobri in še ena potrditev naši kakovosti, dizajnu in prefinjenim okusom naših izdelkov. Predstavitev v Berlinu za nas predstavlja možnosti za prepoznavnost blagovne znamke Berryshka tudi širše, saj so potrošniki v elitni veleblagovnici iz celega sveta. Verjamemo, da smo z udeležbo pridobili tudi nove priložnosti za vstop na police drugih nemških trgovcev kakor tudi v segment HoReCa. Vsekakor se bomo še udeležili podobnih dogodkov tudi na drugih trgih, saj je Berryshka mlada blagovna znamka in ji podpora SPIRIT pomeni tudi veliko pomoč pri samih vstopih na trg.«