Španska oblačila delajo dobiček

Skupina Inditex je v letošnjem prvem devetmesečju čisti dobiček povečala za 27 odstotkov.

Objavljeno
12. december 2012 12.30
lvu/razprodaje
Božena Križnik, gospodarstvo
Božena Križnik, gospodarstvo

Ljubljana – Španska skupina Inditex – na slovenskem trgu nastopa z verigami trgovin z oblačili Zara, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius – kljub krizi dosega zavidljive poslovne rezultate.

V letošnjih devetih mesecih, od februarja do konca oktobra, je po svetu prodala za 11,36 milijarde evrov blaga ali za 17 odstotkov več kot v istem obdobju leta 2011. Še močneje je narasel čisti dobiček, in sicer za 27 odstotkov na 1,66 milijarde evrov.

Višji prihodki in dobiček so rezultat intenzivnega širjenja Inditexovih trgovin, predvsem v Severni Ameriki in Aziji: v omenjenem obdobju so odprli 360 novih prodajaln, tako, da je skupno število naraslo na 5887 poslovalnic v 86 državah. Na novo je vstopila na trga Armenije in Makedonije. Hkrati je skupina na novo zaposlila 6598 ljudi; armada zaposlenih je tako dosegla 116.110 delavcev.

Omenjene znamke v Sloveniji zastopa največji slovenski trgovec z oblačili, Magistrat International. Inditex pa ima v svoji sestavi poleg teh še tri znamke: Zara Home, Oysho in Uterqüe.