Trobla več kot petkrat presegla cilj

Ekipa, ki je zasnovala prenosni leseni zvočnik, je prek Kickstarterja prejela 900 naročil. Ponudbe od Hong Konga do Skandinavije.

Objavljeno
18. maj 2015 11.25
Ba. Pa., gospodarstvo; STA
Ba. Pa., gospodarstvo; STA
Ljubljana − Prenosni leseni zvočnik Trobla, produkt oblikovalskega tria Tok Tok, je svoj začrtani cilj na Kickstarterju dosegel že v prvih dveh dneh kampanje, ko so mu podporniki namenili 10.700 dolarjev. Končni izkupiček kampanje pa je prvotni cilj presegel za več kot petkrat. V ekipi so za Troblo namreč zbrali skoraj 60.000 dolarjev oziroma dobrih 50.000 evrov.

»Tako dobrega odziva na troblo nismo pričakovali in smo nad njim zato toliko bolj veseli. Je pa to tudi velika odgovornost, zato si že nekaj dni zelo prizadevamo, da bo proizvodnja stekla čim hitreje in brez zapletov,« je ob zaključku kampanje na vodilnem spletnem portalu za množično financiranje Kickstarter povedal Matej Rodela iz tria Tok tok.

Ekipa je prek Kickstarterja prejela 900 naročil za zvočnike Trobla ter 24 naročil za prav tako lesen izdelek Pručka, ki je še eden v vrsti izdelkov tria Tok Tok. Izdelavo zvočnikov bodo intenzivno začeli v roku dveh tednov, ko bodo prejeli zbrani denar. »Čim prej hočemo narediti vse troble, da bomo morda imeli konec poletja kakšen prost dan za oddih. Sicer pa bomo izdelovali tudi troble za redno prodajo in distribucijo. Dobili smo ponudbe od Hong Konga do Skandinavije, ki pa jih moramo še preveriti,« je pojasnil Rodela.

Izdelek mora res izstopati

Eden izmed največjih izzivov po koncu kampanje bo prehod v podjetniške vode ter spoznavanje vseh zank, ki prežijo v tem svetu , pravijo v ekipi. Med drugim ugotavljajo, da je danes veliko težje postati opazen, saj Kickstarer po svetu ni več novost, idej pa je čedalje več. »Tvoj izdelek mora res izstopati, da o njem pišejo. Poleg tega se na platforme za množično financiranje odpravljajo tudi večja podjetja, ki imajo veliko več znanja o marketingu ali pa za to koga najamejo ter imajo veliko več denarja za vodenje kampanje,« opaža Rodela.

V prihodnje si v ekipi želijo zagnati podjetje, ki bi se ukvarjalo z oblikovanjem in izdelovanjem lesenega pohištva. »Idej je ogromno in najverjetneje bomo v prihodnosti spet krenili na Kickstarter s čim novim, saj je to odličen kanal za prodajo in razvoj znamke. A za zdaj o tem resno še ne razmišljamo,« je o načrtih ekipe po zaključeni kampanji še povedal Rodela.