Zavarovalnica Adriatic Slovenica z rastjo tržnega deleža

Lanske prodajne rezultate za obdobje prvih petih mesecev so letos presegli na področju življenjskih in premoženjskih zavarovanj.

Objavljeno
01. julij 2015 16.53
tlo adriatic slovenica
Je. G., Delo.si
Je. G., Delo.si
Koper - Zavarovalnica Adriatic Slovenica (AS) je v prvih petih mesecih letošnjega leta obračunala za 127,1 milijona evrov kosmate zavarovalne premije, enako kot v lanskem primerljivem odbobju, in izplačala 86,6 milijona evrov kosmatih škod, kar je za tri odstotke več. Dosegla je zastavljene poslovne cilje in zabeležila rast prodaje, kljub temu, da zavarovalni trg še vedno pada, so sporočili iz AS.

Lanske prodajne rezultate za obdobje prvih petih mesecev so letos presegli na področju življenjskih in premoženjskih zavarovanj, izjema so le zdravstvena zavarovanja. Gabrijel Škof, predsednik uprave zavarovalnice Adriatic Slovenica, je ob predstavitvi rezultatov dejal, da so poslovali dobro, kljub padcu premoženjskih in zdravstvenih zavarovanj:
»V Adriaticu Slovenici smo v primerjavi z enakim lanskim obdobjem zabeležili rast tako pri premoženjskih zavarovanjih (indeks 104), kakor življenjskih zavarovanjih (indeks 107), rasli hitreje od trga in dosegli načrtovane rezultate. Le na področju zdravstvenih zavarovanj nekoliko zaostajamo za zastavljenimi načrti. Ponosni smo, da smo povečali tržni delež na 14,3 % (v enakem obdobju lani 14,2 %). Uspešni prodajni rezultati so zagotovo plod usmeritve celotne zavarovalnice k učinkovitemu poslovanju in zadovoljnim zavarovancem. Ob kakovostnih storitvah je resnična dodana vrednost za naše stranke naše proaktivno in odgovorno delo.«

Lansko poslovno leto je AS zaključil z 18,8 milijoni čistega dobička, zbrali so 297,9 milijona evrov premij in izplačali za 208,8 milijona evrov škod.

Letos marca je družba pridobila potrditev bonitetne ocene s strani mednarodne bonitetne hiše Fitch Ratings »BBB-« z oceno »stabilno«. Letos pa je Adriatic Slovenica pridobila tudi osnovni certifikat Družini prijazno podjetje in je letošnja dobitnica priznanja marketinška odličnost med velikimi B2C podjetji, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije.