Serija razstav, razpršenih po Novem mestu, ustaljen nabor fotografskih delavnic, osrednja javna debata, tokrat na temo afganistanskih žensk, in – znova – četrtkova nagrada, namenjena najprepričljivejši fotozgodbi.
To so osnovne poteze prihajajoče dvanajste izdaje Fotopuba, s katero se bo od dolenjske prestolnice poslovil umetniški vodja tega festivala v zadnjih letih Chris de Bode.
Letošnji festival, ki bo tudi del partnerskega prispevka Novega mesta k mariborskemu EPK, bo na Dolenjsko v razstavni obliki začasno preselil predvsem podobe Turčije in Arktike, fotografije migrantov v obljubljeno Evropo, pomanjkanje v Sloveniji in, po drugi strani, niz podob ljudskih praznovanj po Evropi.
Aktualna bo torej predvsem stara celina in de Bode je svoj uvod v festivalski katalog naslovil kar Evrovizija. Pričakovati gre Evrovizijo krize, saj bo z Evropo, prostorom kulturnih in finančnih sprememb, na festivalu v vlogi »besede dneva« vladala beseda kriza. In s tem strategije, na katere se s krizo soočajo fotografi.