V tedenskih govornih oddajah, ki so na voljo na internetu, sodelavci Vikenda z občasnimi posebnimi gosti komentiramo filme, televizijske oddaje in glasbene dogodke ter splošne trende.
Kje jih lahko spremljate?
Podcasti so objavljeni v Applovem programu iTunes in njegovi aplikaciji za mobilne telefone in tablice Podcasts, kjer jih najdete, če v iskalnik odtipkate Popkulturni pogovori.
Priklopite se na soundcloud: Vikend
Poudarki iz tokratnega podcasta
- Režiser najbolj gledanega slovenskega filma Miha Hočevar razloži, kako z gledalci vzpostavlja stik že med snemanjem.
- Nekateri avtorji nimajo žilice za promocijo, drugi so preveč vzvišeni zanjo.
- Na pot s filmom po deželi in ustvarjanje filmskega doživetja.
- Slovenski filmi za promocijo dobijo od 20 do 30 tisoč evrov, povprečen hollywoodski blockbuster pa več kot vsa slovenska kinematografija od osamosvojitve naprej.
- Medtem ko se tudi pri nas vse bolj gleda na uspeh prvega vikenda, številne izjeme kot je denimo Razredni sovražnik potrjujejo, da je včasih rast počasna.
- Ali kdo ve, koliko gledalcev je imel Ne joči, Peter?
- Kaj se zgodi s slovenskimi filmi po zaključku kino distribucije?
- Kako narediti gverilsko kampanijo in kako z neumno prevaro zaslužiti z digitalno distribucijo.
- S pirati se je mogoče tudi pogajati in jih prepričati, da prenehajo služiti na tuj račun.