Glasba za dobro jutro: Ana Vidović, Asturias (Isaac Albéniz)

»Ko sem dobila kitaro in jo začela igrati, sem takoj vedela, da je to glasbilo, ki ga bom igrala dolgo časa.«

Objavljeno
24. maj 2016 22.13
B. M.
B. M.
Ana Vidović niti sama ne ve, kaj bi počela v življenju, če je v zgodnjem otroštvu ne bi za klasično kitaro v Karlovcu navdušil brat Viktor, pa tudi oče, ki je sicer raje brenkal električno kitaro. Za klasično kitaro je poprijela pri petih letih, javno je začela igrati že pri osmih, pri 11 letih pa je že nastopala po svetu. Danes, po dveh DVD- in šestih CD-ploščah ter številnih priznanjih in nagradah, velja za cenjeno mednarodno virtuozinjo klasične kitare, njeni recitali od Tokia, Seula prek Londona, Pariza, New Yorka, Filadelfije in Toronta so razprodani.

Izjemno rada preigrava španske skladbe in prav zato je španski skladatelj in pianist Isaac Manuel Francisco Albéniz njena pogosta izbira, še posebno peti stavek iz njegove Suite Española, imenovan Asturias (Leyenda), ki je bil originalno napisan za klavir. A lotevali so se ga zlasti učenci in mojstri flamenko in klasične kitare. Asturias je med drugim prevzel Robbieja Kriegerja, tako da ga je s skupino The Doors priredil v pesem Spanish Caravan in vključil v leta 1968 izdanem albumu Waiting For the Sun. Ana Vidović pa ostaja zvesta kitarski priredbi.