Novice z reklamarske fronte govorijo o novem urbanem dosežku: Agencija Pristop se je z inovativno akcijo, poimenovano Gledališče v prtljažniku, ki jo je zasnovala za Mini Teater, uvrstila med finaliste mednarodnega oglaševalskega festivala Ad Stars v Južni Koreji.
V žiriji tekmovanja je 251 ocenjevalcev iz 70 različnih držav, Pristopova akcija Gledališče v prtljažniku pa je bila med 1680 finalistov izbrana med več kot 18.000 prijavljenimi deli. Dobitniki velikih nagrad Ad Stars bodo znani med 25. in 27. avgustom.
Gledališče v prtljažniku je nov format gledališča, ki v času prometnih konic zdolgočasenim voznikom priredi kratko predstavo iz prtljažnika. Kampanja, ki jo je Pristop zasnoval za Mini teater, je novembra lani dobila zlato nagrado sempler v kategoriji novi medij/medijski format na konferenci medijskih trendov SEMPL, aprila letos pa je bila na Slovenskem oglaševalskem festivalu nagrajena z veliko nagrado v kategoriji ustvarjene prostorske rešitve.